Vypnúť alebo zmazať? Toť otázka!

Akokoľvek by sa mohlo zdať, že ide o totožné operácie, jedná sa o dva rôzne úkony s rôznymi dôsledkami. Poďme sa teda pozrieť na konkrétne situácie:
 
  • Momentálne nechcem e-shop v Mergade využívať (nemôžem si dovoliť ho platiť, utlmujú jeho činnosť, predávam sezónny tovar,...), ale je pravdepodobné, že sa k nemu v budúcnosti budem chcieť vrátiť.

Potom je lepšou voľbou e-shop iba vypnúť. S takým požiadavkom sa obráťte na technickú podporu Mergadanapíšte e-mail o aký e-shop sa jedná. Neskôr bude možné všetky exporty z vášho e-shopu obnoviť, vrátane pravidiel a elementov, ktoré u nich boli nastavené.

  • Spravujete e -shop pre klienta a ten prechádza k inej agentúre. Nie je isté, či aj tam budú Mergado využívať. 
V takom prípade sa oplatí podniknúť dva kroky – jedným je previesť práva vlastníka na klienta (pokiaľ to tak nebolo) a následne požiadať o vypnutie e-shopu. Klient s novou agentúrou potom môžu v budúcnosti nastavenie obnoviť. 
 
  • Ruším e-shop
V  tejto situácii je vhodné e-shop zmazať a to na karte Nastavenie
 
 
 
Vo všetkých prípadoch vám zostane bezplatný užívateľský účet, pokiaľ teda budete chcieť s Mergadom v budúcnosti pracovať, môžete ho bez problémov využiť. Pri užívateľských účtoch rozlišujeme v Mergade niekoľko oprávnení. Viete, ktoré to sú?

Pridať nový komentár