Elementy na Google Nákupoch

Článok bol publikovaný 25. 07. 2017
| 1 minúta čítania

Google Nákupy patria do pomysleného triumvirátu cenových porovnávačov vedľa Zboží.cz a Heureky a aj oni pracujú s XML feedom a elementmi, ktoré môžete upravovať v Mergade. V samotnom zobrazení, ktoré sa od Heureky aj Zboží líši, je potom informácií (a tým aj elementov) vidieť skôr menej než viac. Ďalšie elementy ale slúžia pre vyhľadávanie jednotlivých produktov.

Možno vás napadne, že popisok tovaru by mal vychádzať z elementov DESCRIPTION – a tak tomu je, ale len pri nespárovaných produktoch. Inde berie Google informácie z rôznych zdrojov.

Dôležité sú na Googli aj alternatívne obrázky, ktoré sa zobrazujú so scroll banerom a môžu zákazníkov upútať.

<

 

 

Ako upravovať feed pre Google?

Autor / Natália Saganová / 25. 07. 2017

V Mergade začínala Natálka ako copywriterka a preto môžete naraziť na jej staršie články. Teraz ju najčastejšie uvidíte pred hľadáčikom kamery a pod jej rukami vzniká aj každoročný MergadoFest. Šéfka nášho tímu nepohrdne dobrým jedlom a cestovaním, najlepšie dohromady. Je milovníčka jógy, dobrej knihy a tancovania.

Pridať nový komentár

Obsah tohto poľa je súkromný a nebude verejne zobrazený.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.