ShopCamp 19 – Rozhovor s Adamom Funiokom, Proficio

Článok bol publikovaný 24. 09. 2019
| 2 minúty čítania

Adam Funiok z agentúry Proficio je náš bývalý kolega, e‑commerce nadšenec a marketér s veľkými skúsenosťami. Ak sa nájde príležitosť, vždy sa s ním radi porozprávame o tom, čo je nové u neho ale aj v brandži. Jedna z takýchto šancí sa nám naskytla aj na tohtoročnom ShopCampe. V rozhovore pre Mergado TV sme prebrali podstatné otázky práce marketéra v agentúre Proficio a zhrnuli rozdiely medzi inzerciou na porovnávačoch v SR, ČR a v zahraničí.

V rozhovore sa dozviete:

0:48 Aké sú tri najdôležitejšie kroky marketéra pri práci s novým klientom?

2:05 Prečo je pre majiteľov e‑shopov dobré platiť si prácu špecialistov na porovnávače tovaru?

2:57 Ako si marketingoví odborníci vrámci práce pre klientov rozdeľujú hodiny?

3:38 Ako často je podľa Adama dobré kontrolovať nastavenie inzercie?

5:37 S akým sortimentom pracuje Adam najradšej a s akým naopak najmenej rád?

6:36 Sú nejaké zásadné rozdiely medzi českými a zahraničnými porovnávačmi?

7:49 Čo odporúča e‑shopom pri cenotvorbe?

8:45 Ako prebieha správa inzercia na cudzojazyčných zporovnávačoch? Je potrebné poznať miestny jazyk?

9:56 Ako je pre český/​slovenských e‑shop náročné expandovať do zahraničia?

11:12 Ako Adam vníma tému príchodu Amazonu do ČR?

13:58 Na čo by sa podľa Adama mali v nadchádzajúcich mesiacoch e‑shopy zamerať?

Audiozáznam videa si pustite na našom podcaste MergadoToGo:

Mohlo by vás zaujímať:

Autor / Lukáš Horák / 24. 09. 2019

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.

Štítky: Rozhovory

Pridať nový komentár

Obsah tohto poľa je súkromný a nebude verejne zobrazený.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.