Ako v roku 2024 spravovať obrazovú reklamu? Automatizovane s použitím Feed Image Editora a AI

Lukáš Horák
20. 3. 2023
2 minúty čítania

Aby fungovala vaša obrazová inzercia na každom kanáli, ktorý používate, musí spĺňať pomerne veľké množstvo požiadaviek. Mnoho z nich ste donedávna mohli vyriešiť iba ručnými úpravami. To už teraz neplatí vďaka aplikácii Feed Image Editor.

Riešite zamietnuté obrázky na Google Nákupoch? Aby fungovala vaša obrazová inzercia na každom reklamnom kanáli, musí spĺňať pomerne veľké množstvo požiadaviek. Mnoho z nich ste donedávna mohli vyriešiť iba ručnými úpravami. To už teraz neplatí vďaka aplikácii Feed Image Editor. Na jeden klik s ňou prispôsobíte vodoznaky, zmeníte rozmery obrázkov alebo ich efektívne orežete.

1. Pridanie aj odstránenie vodoznakov za niekoľko sekúnd

Vodoznaky sú dôležitý ochranný prvok fotografií. Ale nie každý reklamný kanál ich používanie v inzercii povoľuje. Pomocou Feed Image Editora a AI dokážete flexibilne reagovať na rôzne požiadavky pre vodoznaky každej reklamnej platformy, ktorú používate.

Presný postup ako pracovať s vodoznakmi:

Pomocou Feed Image Editora pridáte či odstránite vodoznaky na pár kliknutí. Zdroj: https://www.feed-image-editor.cz

2. Ako dostať do inzercie zamietnutý obrázok

Reklamné kanály majú rozdielne požiadavky na minimálne a maximálne rozmery produktových obrázkov. Vo Feed Image Editore nevyhovujúce produktové obrázky jednoducho vyfiltrujete. A na rovnakom mieste hromadne a automatizovane prispôsobíte ich rozmery.

Pozrite sa, aké ľahké je:

Vo Feed Image Editore upravíte obrazovú inzerciu pre veľké množstvo populárnych reklamných kanálov. Zdroj: https://www.feed-image-editor.cz

3. Ako na image marketing na Google Nákupoch

Google Nákupy patria k najpoužívanejším reklamným kanálom na svete. Zacieliť na ne so svojou inzerciou je jeden z prvých krokov v predajnej stratégii každého e‑shopu. Použitím aplikácie Feed Image Editor a AI jednoducho predstihnete tisíce konkurentov tým, že vytvoríte kampane s lepšími produktovými obrázkami

S týmito krátkymi návodmi na Google Shopping v pohode zvládnete:

Zákazníkov na Googli oslovíte pomocou mnohých typov grafických kreatív. Zdroj: https://support.google.com

4. Bezplatný Audit obrázkov vám nájde všetky nedostatky

Kvalitný obrázok predáva a nekvalitný obrázok dokáže pochovať aj ten najlepší produkt. Venujte pozornosť oprave chybných obrázkov na svojom e‑shope. Ak splníte podmienky reklamných systémov, prilákate tým viac zákazníkov. Nedokonalosti v obrázkoch vo vašom produktovom feede odhalíte zadarmo s Auditom obrázkov.

Spustite si bezplatný audit obrázkov
  • automatická kontrola produktových obrázkov
  • vyhnite sa zamietnutiu inzercie na porovnávačoch tovaru

Nespoliehajte sa na zdĺhavé ručné úpravy produktových fotografií. Zverte ich správu aplikácii Feed Image Editor. Veľa nastavení s ním zvládnete na pár kliknutí a budete sa tak môcť venovať iným podstatným feed marketingovým úkonom. 

Používanie tohto nástroja je jednoduché – zaregistrujte sa na webinár Optimalizujte produktové obrázky pre porovnávače tovaru a marketplaces, kde vám predstavíme, aký je šikovný.

Mohlo by vás zaujímať:

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.