Zviditeľnite produkty v akcii na Google Nákupoch a v dynamickom remarketingu

Premýšľate nad tým, ako efektívne dostať zľavnený tovar pred oči nakupujúcich? Na Google Nákupoch a v dynamickom remarketingu zobrazujú ceny v akcii zľavové štítky. V tomto článku vám prinášame návod, ako v popise produktu zobraziť aktuálnu cenu spoločne s preškrtnutou pôvodnou cenou.

Využite štítok zľava na Google Shopping

Google Shopping ponúka používanie niekoľkých typov štítkov, ktoré vám pomôžu zvýrazniť produkty vo výsledkoch vyhľadávania v rámci Shopping kampaní. Google ich v angličtine pomenoval ako "anotácie" a pre zobrazenie anotácie Zľava musíte mať vo feede pre Google Merchant Center nasledujúce elementy:

  • g:price s pôvodnou cenou produktu
  • g:sale_price s cenou produktu po zľave
  • voliteľne môžete pridať aj element sale_price_effective_date, vďaka ktorému obmedzíte akčnú cenu iba na určité časové rozmedzie (bez tohto elementu sa bude akčná cena zobrazovať tak dlho, dokiaľ bude viditeľná vo feede)

Okrem toho musíte spĺňať niekoľko podmienok:

  • základná cena za posledných 200 dní musí byť účtovaná aspoň v 30 dňoch
  • základná cena musí byť platná
  • cena v akcii musí byť nižšia ako základná
  • cena zľavy zo základnej ceny nesmie prekročiť 5 až 90 %
Produktová karta so zľavnenou cenou. Zdroj: Google

Ako štítok Zľava nastavia používatelia Mergado Packu a Mergada

  • Mergado Pack pre PrestaShop a WooCommerce vie generovať elementy discount_price.
  • Tieto elementy sú naplnené slevněnými cenami z e-shopu.
  • Pokiaľ je v e-shope vyplnený aj dátum, od kedy do kedy je akčná cena platná, vygeneruje vám aj element sale_price_effective_date.

 

Príklad nastavenia feedu z Mergado Packu:

<PRICE>13.9</PRICE>

<PRICE_VAT>16.82</PRICE_VAT>

<DISCOUNT_PRICE>11.12</DISCOUNT_PRICE>

<DISCOUNT_PRICE_VAT>13.46</DISCOUNT_PRICE_VAT>

<SALE_PRICE_EFFECTIVE_DATE>2020-12-07T00:00:00+0100/2021-01-01T00:00:00+0100</SALE_PRICE_EFFECTIVE_DATE>

Náhľad zľavy.

Ako naplniť hodnoty elementu g: sale_price v Mergade

1. Vytvorte si dve pravidlá pre naplnenie g:sale_price a sale_price_effective_date.

2. G:sale_price naplňte hodnotami discount_price_vat (pretože potrebujete konečnú cenu vrátane dane) a currency.

Poznámka: použitie elementu currency nie je priamo povinné, ak máte v Merchant Centre nastavenú predvolenú menu pre daný zdroj.

Príklad tvorby pravidla v Mergade.

3. Rovnakým spôsobom postupujte aj pri napĺňaní elementu sale_price_effective_date.

Takto nastavíte zľavy pre Google Nákupy. Po pregenerovaní a načítaní produktového feedu sa tým u zľavnených produktov v Merchant Centre zobrazia dve ceny.

Mať prepracovaný systém zliav sa oplatí pre obdobie povianočných nákupov. Prilákajte nakupujúcich dobre viditeľným zľavovými štítkami a prinúť ich, aby nakúpili práve u vás.

 

Mohlo by vás zaujímať:

Vylepšite e-shopy na WooCommerce a PrestaShope s novinkami v Mergado Packu

V uplynulých týždňoch sme vydali verzie 2.4 pre platformy WooCommerce a PrestaShop. Upravujú množstvo funkcií pre widget Heureka Overené zákazníkmi či možnosť automatického zasielania refundácií do Google Analytics.

24.11.2020
Crony otvárajú dvere lepšej automatizácii

Vlastníte e-shop alebo ich niekoľko spravujete? Pri svojej práci ste sa určite stretli s Cronom – službou, ktorá stráži pravidelné spúšťanie úloh na hostingu webu. Jeho používanie vám zabezpečí automatické generovanie XML feedu a v nasledujúcich riadkoch vám priblížime, prečo sa bez neho nezaobídete pri exporte z Mergado Packu.

21.10.2020
Mergado Pack pre OpenCart ponúka ponovom implementáciu merania konverzií pre Sklik a Zboží.cz

Nedávny release Mergado Packu pre OpenCart priniesol opäť mnoho noviniek, s ktorými zlepšíte chod vášho e-shopu pred hlavnou sezónou roka. Pridanou funkciou je implementácia merania konverzií pre Sklik a Zboží.cz či pripojený retargeting. Poďme si ukázať, ako ich s pomocou Packu jednoducho nastavíte.

24.09.2020

Pridať nový komentár