Zviditeľnite produkty v akcii na Google Nákupoch a v dynamickom remarketingu

Premýšľate nad tým, ako efektívne dostať zľavnený tovar pred oči nakupujúcich? Na Google Nákupoch a v dynamickom remarketingu zobrazujú ceny v akcii zľavové štítky. V tomto článku vám prinášame návod, ako v popise produktu zobraziť aktuálnu cenu spoločne s preškrtnutou pôvodnou cenou.

Využite štítok zľava na Google Shopping

Google Shopping ponúka používanie niekoľkých typov štítkov, ktoré vám pomôžu zvýrazniť produkty vo výsledkoch vyhľadávania v rámci Shopping kampaní. Google ich v angličtine pomenoval ako "anotácie" a pre zobrazenie anotácie Zľava musíte mať vo feede pre Google Merchant Center nasledujúce elementy:

  • g:price s pôvodnou cenou produktu
  • g:sale_price s cenou produktu po zľave
  • voliteľne môžete pridať aj element sale_price_effective_date, vďaka ktorému obmedzíte akčnú cenu iba na určité časové rozmedzie (bez tohto elementu sa bude akčná cena zobrazovať tak dlho, dokiaľ bude viditeľná vo feede)

Okrem toho musíte spĺňať niekoľko podmienok:

  • základná cena za posledných 200 dní musí byť účtovaná aspoň v 30 dňoch
  • základná cena musí byť platná
  • cena v akcii musí byť nižšia ako základná
  • cena zľavy zo základnej ceny nesmie prekročiť 5 až 90 %
Produktová karta so zľavnenou cenou. Zdroj: Google

Ako štítok Zľava nastavia používatelia Mergado Packu a Mergada

  • Mergado Pack pre PrestaShop a WooCommerce vie generovať elementy discount_price.
  • Tieto elementy sú naplnené slevněnými cenami z e-shopu.
  • Pokiaľ je v e-shope vyplnený aj dátum, od kedy do kedy je akčná cena platná, vygeneruje vám aj element sale_price_effective_date.

 

Príklad nastavenia feedu z Mergado Packu:

<PRICE>13.9</PRICE>

<PRICE_VAT>16.82</PRICE_VAT>

<DISCOUNT_PRICE>11.12</DISCOUNT_PRICE>

<DISCOUNT_PRICE_VAT>13.46</DISCOUNT_PRICE_VAT>

<SALE_PRICE_EFFECTIVE_DATE>2020-12-07T00:00:00+0100/2021-01-01T00:00:00+0100</SALE_PRICE_EFFECTIVE_DATE>

Náhľad zľavy.

Ako naplniť hodnoty elementu g: sale_price v Mergade

1. Vytvorte si dve pravidlá pre naplnenie g:sale_price a sale_price_effective_date.

2. G:sale_price naplňte hodnotami discount_price_vat (pretože potrebujete konečnú cenu vrátane dane) a currency.

Poznámka: použitie elementu currency nie je priamo povinné, ak máte v Merchant Centre nastavenú predvolenú menu pre daný zdroj.

Príklad tvorby pravidla v Mergade.

3. Rovnakým spôsobom postupujte aj pri napĺňaní elementu sale_price_effective_date.

Takto nastavíte zľavy pre Google Nákupy. Po pregenerovaní a načítaní produktového feedu sa tým u zľavnených produktov v Merchant Centre zobrazia dve ceny.

Mať prepracovaný systém zliav sa oplatí nielen pre sezónne výpredaje. Prilákajte nakupujúcich dobre viditeľným zľavovými štítkami a prinúť ich, aby nakúpili práve u vás.

 

Mohlo by vás zaujímať:

Mergado Pack: Ako pridať kódy produktov do vášho WooCommerce e-shopu?

Plugin Mergado Pack sa opäť hlási o pozornosť s novinkami, ktoré priniesol užívateľom posledný release. Okrem zaujímavých vylepšení sa v tomto článku zameriame na novú možnosť pridávať EAN kódy v produktovom feede.

27.05.2021
Implementujte Biano služby Pixel a Button pomocou Mergado Packu a Google Tag Manageru

Chcete na porovnávači Biano prispôsobiť zobrazovanie produktov na základe preferencií zákazníka? Zvládnete to pomocou remarketingovej služby Biana Pixel a similarity funkcie Biana Button. Na požadované výsledky dosiahnete iba správnou implementáciou.

13.04.2021
Zbierajte zákaznícke recenzie Google na vašom PrestaShop alebo WooCommerce e-shope

Zákaznícke recenzie Google sú cenným zdrojom informácií a ďalšou možnosťou, ako zviditeľniť e-shop a produkty. Implementujte ich pre váš obchod na platformách PrestaShop alebo WooCommerce. Zvýšite tým jeho dôveryhodnosť.

30.03.2021

Pridať nový komentár