Premýšľate nad tým, ako efektívne dostať zľavnený tovar pred oči nakupujúcich? Na Google Nákupoch a v dynamickom remarketingu zobrazujú ceny v akcii zľavové štítky. V tomto článku vám prinášame návod, ako v popise produktu zobraziť aktuálnu cenu spoločne s preškrtnutou pôvodnou cenou.
Zamestnanci marketingových agentúr a freelance špecialisti vedia, aké zdĺhavé je čakanie na pridanie dát od e‑shopu. Chceli by ste upraviť informácie v XML feede a čo najskôr postrčiť inzerciu k efektívnejším výsledkom, ale e‑shop dáta do feedu stále nedoplnil? Výrazné zrýchlenie podobných situácií vám umožní appka eM Files.
V nedávnom release Mergada sme mimo iné predstavili kompletný formát pre Shoptet. To znamená, že Mergado dokážete využiť pre úpravu Shoptet feedu pre cenové porovnávače a tiež pre úpravy dodávateľských feedov pre import do Shoptetu.
V prvním díle článku o používání služby Google Ads jsme si řekli, že jejich pomocí přilákáte více zákazníků a dokážete zaujmout to publikum, které si zvolíte. Dnes si ukážeme, jak na Google Ads pomocí Mergada.
Na supporte Mergada sa nám k téme nového CSV exportu pre Google AdWords Dynamic Remarketing objavilo pár opakujúcich sa otázok a pripomienok, s ktorými sa marketingové agentúry stretávajú pri nasadení týchto exportov do Google AdWords. V článku uvádzame dva najčastejšie problémy a ich riešenie priamo v Mergade.
Možnosti dynamického remarketingu s Google AdWords asi nie je potrebné príliš predstavovať – pripomenúť zákazníkovi tovar, ktorý si nedávno prezeral sa vyplatí. Po novom môžete v Mergade vytvárať export pre tento segment a dáta napojiť priamo do Google AdWords.