Urobte si prehľad, aké povinné parametre pridáva Heureka

Slovenská a česká Heureka rozširuje zoznam povinných parametrov v kategórii móda a nábytok. Zistite, čo by vám nemalo po novom uniknúť pri nastavovaní inzercie v tomto segmente a pripravte sa na túto zmenu s Mergadom.

Uľahčite zákazníkom cestu k produktom, ktoré budú pre nich najvhodnejšie

Začiatok júla prinesie e-shopárom inzerujúcim na Heureke nové povinnosti pri úprave feedu. Porovnávač bude ku klasicky požadovanému parametru veľkosť požadovať aj informácie o farbe, materiály a značke.

Heureka týmto krokom reaguje na filtrovanie kritérií, ktoré zákazníci pri nákupe oblečenia často využívajú. Medzi odporúčané parametre zároveň pridala štýl, strih, vzor a druh. Takéto zúženie ponuky poskytne nakupujúcim možnosť výberu z tovaru priamo na mieru.

Podrobné podmienky k povinným parametrom zo sekcie Móda nájdete na webe Heureky.

Príklad parametrov v XML súbore. Zdroj: https://sluzby.heureka.sk/napoveda/podmienky-pre-sekciu-moda/

Pri dolaďovaní kampane na Heureke nezabúdajte na kvalitný obrázok produktu. Porovnávač odporúča posielať fotografie s minimálnou veľkosťou 400 x 400 px. A nepodceňujte ani ostatné atribúty obrázkov tovaru – vyskúšajte ich kvalitu s auditom od Feed Image Editoru. Odhalíte s ním prípadné chyby v obrazovej inzercii vášho e-shopu.

Nové povinné parametre pribudnú aj do kategórie nábytok. Tag PRODUCTNAME by mal obsahovať od 1. júla informácie o veľkosti (rozmery ako výška, šírka, hĺbka) farbe a materiály častí produktu. Detaily o sekcií nábytok nájdete v nápovede od Heureky.

 

Pamätajte, čím podrobnejší popis tovaru poskytnete porovnávačom, tým ľahšie zaujmete cieľového zákazníka e-shopu. So všetkým ostatným vám pomôže Mergado a zautomatizujete s ním nastavenie vašej inzercie.

 

Mohlo by vás zaujímať:

Prilákajte ďalších zákazníkov. Pomôžu vám predvianočné vychytávky z porovnávačov

Porovnávače tovaru a e-shopové riešenia si pripravili pre užívateľov pred Vianocami užitočné vylepšenia. Aké nové funkcie pribudli do Shoptetu, GLAMI či Heureky? Zorientujte sa v novinkách a získajte pomocou nich zákazníkov, ktorí si nechávajú nákup na poslednú chvíľu.

03.12.2020
Kde ešte predávať módu? Inzerujte na Modio.cz

Hľadáte ďalšiu cestu, ako zákazníkom ponúknuť tovar zo segmentu móda a doplnky? Využite možnosti marketingového kanála Modio.cz. Funguje klasickým preklikovým systémom a pre zapojenie do neho vám stačí XML feed.

10.11.2020
Pritiahnite k sebe zákazníkov priamou cestou. Pomôže vám partnerská sieť Pricemanie

Vylepšite viditeľnosť a dôveryhodnosť vášho e-shopu s partnerským programom od Pricemanie. Slovenský porovnávač tovaru pripravil pre svojich klientov novú sieť Pricemania Content Network (PCN). Zistite, ako pomocou nej zvýšite záujem nakupujúcich pred blížiacimi sa Vianocami.

05.11.2020

Pridať nový komentár