Slovenská a česká Heureka rozširuje zoznam povinných parametrov v kategórii móda a nábytok. Zistite, čo by vám nemalo po novom uniknúť pri nastavovaní inzercie v tomto segmente a pripravte sa na túto zmenu s Mergadom.
Uľahčite zákazníkom cestu k produktom, ktoré budú pre nich najvhodnejšie
Začiatok júla prinesie e-shopárom inzerujúcim na Heureke nové povinnosti pri úprave feedu. Porovnávač bude ku klasicky požadovanému parametru veľkosť požadovať aj informácie o farbe, materiály a značke.
Heureka týmto krokom reaguje na filtrovanie kritérií, ktoré zákazníci pri nákupe oblečenia často využívajú. Medzi odporúčané parametre zároveň pridala štýl, strih, vzor a druh. Takéto zúženie ponuky poskytne nakupujúcim možnosť výberu z tovaru priamo na mieru.
Podrobné podmienky k povinným parametrom zo sekcie Móda nájdete na webe Heureky.
Pri dolaďovaní kampane na Heureke nezabúdajte na kvalitný obrázok produktu. Porovnávač odporúča posielať fotografie s minimálnou veľkosťou 400 x 400 px. A nepodceňujte ani ostatné atribúty obrázkov tovaru – vyskúšajte ich kvalitu s auditom od Feed Image Editoru. Odhalíte s ním prípadné chyby v obrazovej inzercii vášho e-shopu.
Nové povinné parametre pribudnú aj do kategórie nábytok. Tag PRODUCTNAME by mal obsahovať od 1. júla informácie o veľkosti (rozmery ako výška, šírka, hĺbka) farbe a materiály častí produktu. Detaily o sekcií nábytok nájdete v nápovede od Heureky.
Pamätajte, čím podrobnejší popis tovaru poskytnete porovnávačom, tým ľahšie zaujmete cieľového zákazníka e-shopu. So všetkým ostatným vám pomôže Mergado a zautomatizujete s ním nastavenie vašej inzercie.
Pridať nový komentár