Urobte si prehľad, aké povinné parametre pridáva Heureka

Slovenská a česká Heureka rozširuje zoznam povinných parametrov v kategórii móda a nábytok. Zistite, čo by vám nemalo po novom uniknúť pri nastavovaní inzercie v tomto segmente a pripravte sa na túto zmenu s Mergadom.

Uľahčite zákazníkom cestu k produktom, ktoré budú pre nich najvhodnejšie

Začiatok júla prinesie e-shopárom inzerujúcim na Heureke nové povinnosti pri úprave feedu. Porovnávač bude ku klasicky požadovanému parametru veľkosť požadovať aj informácie o farbe, materiály a značke.

Heureka týmto krokom reaguje na filtrovanie kritérií, ktoré zákazníci pri nákupe oblečenia často využívajú. Medzi odporúčané parametre zároveň pridala štýl, strih, vzor a druh. Takéto zúženie ponuky poskytne nakupujúcim možnosť výberu z tovaru priamo na mieru.

Podrobné podmienky k povinným parametrom zo sekcie Móda nájdete na webe Heureky.

Príklad parametrov v XML súbore. Zdroj: https://sluzby.heureka.sk/napoveda/podmienky-pre-sekciu-moda/

Pri dolaďovaní kampane na Heureke nezabúdajte na kvalitný obrázok produktu. Porovnávač odporúča posielať fotografie s minimálnou veľkosťou 400 x 400 px. A nepodceňujte ani ostatné atribúty obrázkov tovaru – vyskúšajte ich kvalitu s auditom od Feed Image Editoru. Odhalíte s ním prípadné chyby v obrazovej inzercii vášho e-shopu.

Nové povinné parametre pribudnú aj do kategórie nábytok. Tag PRODUCTNAME by mal obsahovať od 1. júla informácie o veľkosti (rozmery ako výška, šírka, hĺbka) farbe a materiály častí produktu. Detaily o sekcií nábytok nájdete v nápovede od Heureky.

 

Pamätajte, čím podrobnejší popis tovaru poskytnete porovnávačom, tým ľahšie zaujmete cieľového zákazníka e-shopu. So všetkým ostatným vám pomôže Mergado a zautomatizujete s ním nastavenie vašej inzercie.

 

Mohlo by vás zaujímať:

Novinky z porovnávačov alebo aj ako sa najlepšie pripraviť na letnú e-shopársku sezónu

Čo by vás nemalo minúť v prípade porovnávačov v nadchádzajúcom období? Zhrnuli sme pre vás užitočné novinky z Heureky a FAVI, ktoré s prichádzajúcimi sezónnymi akciami určite využijete. Tak či už zvažuje expanziu alebo vyladenie inzercie pre domáci trh, ste na správnom mieste.

09.06.2021
Predávajte tovar pre udržateľné bývanie pomocou novej kategórie Biano EKO

Ponúkate ekologické a udržateľné produkty v sekcii Home & Decor? Upozornite na ne ľahšie prostredníctvom špecializovaného porovnávača Biano. 22. apríla 2021 predstavil novú kategóriu, ktorá ponúka ekologickejšie varianty produktov, inšpiráciu, informácie a tipy o udržateľnom životnom štýle.

29.04.2021
Spoznajte Biano Button. Funkcia zobrazenia podobných produktov vám zvýši predaj

Premýšľate, ako v segmente nábytku a dekorácií prilákať viac zákazníkov? Biano pre vás pripravilo novú funkciu Biano Button. Funguje na princípe similarity - teda zobrazenia podobných produktov. Poďme si túto novinku predstaviť bližšie.

09.03.2021

Pridať nový komentár