Pritiahnite k sebe zákazníkov priamou cestou. Pomôže vám partnerská sieť Pricemanie

Vylepšite viditeľnosť a dôveryhodnosť vášho e-shopu s partnerským programom od Pricemanie. Slovenský porovnávač tovaru pripravil pre svojich klientov novú sieť Pricemania Content Network (PCN). Zistite, ako pomocou nej zvýšite záujem nakupujúcich pred blížiacimi sa Vianocami.

Zoznámte sa s Pricemania Content Network

E-shopárom inzerujucim na Pricemanii prináša novinka možnosť zväčšiť objem návštevnosti a obratu obchodu. Ako funguje nový program? V rámci siete obsahových partnerov zobrazuje porovnávač aktualizované widgety s ponukami a priamym preklikom do zapojeného e-shopu. Zákazníci sa tak prostredníctvom každodenných recenzií, porovnávacích testov a noviniek dostanú priamo na partnerský e-shop bez nutnosti medzikroku.

Ukážka Pricemania widgetu na webe o mobilných technológiách mojandroid.sk. Zdroj : Pricemania.sk

Čo ponúka PCN pre partnerské e-shopy

  • Zaistenie vyššej návštevnosti a generovanie obratu z kvalitných obsahových webov (spolu návštevnosť 3 milióny+ užívateľov mesačne)
  • Rozšírenie záberu kampaní mimo Pricemaniu
  • Oslovenie nových zákazníkov a zvýšenie veľkosti publika
  • Budovanie značky cez špecializované weby z vášho segmentu

V predvianočnom období nezabúdajte na bezchybný chod e-shopu. Nenechajte nič na náhodu a skontrolujte stav vášho feedu s našim bezplatným auditom. Ak predsa len objavíte slabé miesta, v Mergade ich jednoducho a sami opravíte.

Ako sa zapojiť do partnerskej siete Pricemanie

Ponuky aktívnych platiacich zákazníkov Pricemanie sa zobrazia v sieti PCN automaticky. O zobrazení v defaultnom radení vo widgete následne rozhoduje nastavená CPC. Na obsahovú sieť sa vzťahuje aj rovnaké nastavenie ceny preklikov, aké platí pre Pricemaniu.

Inzerenti na Pricemánii nájdu počas novembra v administračnom rozhraní možnosť biddingu pre jednotlivé portály. Widgety sa budú zobrazovať na stránkach ako Zive.sk, Mojandroid, Techbox, Androidportal, Nextech a Fony.sk.

Portály, na ktorých sa budú zobrazovať ponuky v rámci siete PCN. Zdroj: Pricemania.sk

V administrácii pribudne zároveň odkaz "Automaticky doplniť utm parametre do odkazov z PCN" pre efektívne meranie výsledkov v Google Analytics. Pricemania odporúča sledovať aj asistované konverzie, pretože obsahové weby sa môžu nachádzať v skorších krokoch nákupného procesu.

 

Partnerská sieť Pricemanie prináša ďalší priestor, ako podporiť značku ešte pred Vianocami. Nezabúdajte na kvalitu inzercie a starostlivosť o produktový feed. Spravujte ho s Mergadomprvých 30 dní máte jeho používanie zadarmo.

 

Mohlo by vás zaujímať:

Zapojte sa do služby FAVI EXTRA. Podporíte pozície vašich produktov v katalógu FAVI

Uvažujete, ako k online nákupu nábytku prilákať viac zákazníkov? Je pre vás dôležitá spätná väzba, aby ste zistili, aký tovar je obľúbený a kde vašu inzerciu alebo služby môžete vylepšiť? FAVI pripravilo pre e-shopy novú funkciu na zber užívateľských recenzií na produkty i kvalitu ich služieb.

30.11.2021
Ako sprehľadniť kampane v Google Shopping pomocou custom_label

Využívate všetky možnosti, ktoré Google Shopping ponúka? Riaďte vaše reklamné kampane ešte efektívnejšie – vďaka elementu custom_label zoradíte sortiment napríklad podľa sezónnosti tovaru. A to sa počas vianočnej nákupnej horúčky viac než hodí.

02.11.2021
Porovnávače tovaru: Ako predísť najčastejším chybám pri nastavení kampaní?

Inzercia na porovnávačoch sa e-shopom vyplatí a je jedno, či ešte len s podnikaním začínate alebo potrebujete získať nových zákazníkov. Ak chcete predísť často opakovaným chybám pri nastavovaní kampaní, máme pre vás rýchle tipy na mieru ušité pre Heureku, Google Nákupy či GLAMI.

12.10.2021

Pridať nový komentár