Pricemania.sk

Pricemania stojí na tretej pozícii medzi slovenskými vyhľadávačmi tovaru, po Heureke a NajNakupu. Prevádzkovateľom je Pricemania s.r.o., ktorá tiež prevádzkuje weby Bazarmania.sk a Zlavomania.sk. Zároveň ponúka českú mutáciu Pricemania.cz.

Odborné články o Pricemania.sk:

Na nákupy online vplýva množstvo faktorov. Ako ale vplýva počasie na nákupné správanie? V Pricemania Academy sa pozreli na ich štatistiky a my Vám prinášame pár zaujímavostí. Možno sa vám budú hodiť pri používaní našej aplikácie Data Owl

07.08.2017
Česi a  Slováci sú síce zo susedných krajín s veľmi podobným zázemím, avšak ich nákupné zvyky sa nemusia vždy zhodovať. Pricemania vytvorila prieskum o ich návykoch nakupovania vo svete internetu. Dnes vám prinášame pár zaujímavostí práve z tohto prieskumu.
 
11.05.2017

Pricemania pred 2 týždňami oznámila spustenie nového administračného rozhrania, ktoré podľa ich informácií obsahuje množstvo noviniek a vylepšení. Na konkrétne zlepšenia sme sa pozreli naším očkom a prinášame teda recenziu alebo zhrnutie toho najlepšieho.

30.09.2016

Je poradie návštevnosti stále jasne dané ako sme avizovali pred časom v prehľade cenových porovnávačov? V Mergade si už tradične zosumarizujeme predchádzajúci rok cenových porovnávačov na slovenskom trhu. 

25.01.2016

Ako sme už spomenuli v minulom diele, dnes si predstavíme všetky dostupné cenové porovnávače na ktorých sa oplatí inzerovať na Slovensku. Povieme si, čo ponúka každý z nich, prečo inzerovať alebo neinzerovať na danom porovnávači a mnohé iné.

12.11.2015

Zakladateľ a riaditeľ portálu Pricemania.sk sa s nami porozprával o tom, aký bol rok 2014, čo sa tímu Pricemanie podarilo, čo sa naopak nepodarilo. Ako bude vyzerať z ich pohľadu rok 2015 a čo nové v tomto roku chystajú vypustiť na svetlo sveta. Prečítajte si teda, čo nám Michal prezradil.

 

04.08.2015

Áno, od začiatku júna, keď som počítal podporované reklamné formáty naposledy, som sa naučil spravovať dáta pre nové cenové porovnávače z Európy, a tak vámpomôžem rovno sa 40 rôznymi reklamnými systémami.

31.07.2015

Prijmite prosím moje pozvanie na bratislavské školenie, kde bude Michal Janík rozprávať o tom, kde vzniká zisk e-shopu a ako rozumne optimalizovať inzerciu e-shopu na Heureke, Najnakupe či Pricemanii. A keď už sme pri tých pozvánkach, podrobnejšie zhrniem, kde sa spolu môžeme stretnúť.

08.04.2015

Na otázku, či priniesla Heureka inzerujúcim e-shopom viac tržieb, než NajNakup.sk a Pricemania.sk asi dokážete odpovedať. Ale ako sa zmenil celý trh vyhľadávačov tovaru na Slovensku, vyrástol, alebo sa zmenšil? Ako sa zmenily návštevnosti jednotlivých vyhľadávačov tovaru? Spracoval som verejné prístupy AIMmonitoru a výsledky si môžete prečítať nižšie.

08.03.2015

Naviažme na návody, ako navýšiť tržby e-shopu z Heureky či NajNakupu a pozrime sa na to, ako zvýšiť tržby e-shopu z trojky medzi slovenskými vyhľadávačmi tovaru, Pricemanie.

07.10.2014