Pricemania Content Network predstavila užitočné novinky

V roku 2020 predstavil slovenský porovnávač Pricemania svoju partnerskú sieť. A hneď v úvode roku 2021 prináša jej rozsiahly update. Aktuálne vie zobrazovať vaše ponuky v závislosti na segmente a nastavení v administrácii Pricemanie. Pozrime sa na jej novinky bližšie.

V roku 2020 predstavil slovenský porovnávač Pricemania svoju partnerskú sieť. A hneď v úvode roku 2021 prináša jej rozsiahly update. Aktuálne vie zobrazovať vaše ponuky v závislosti na segmente a nastavení v administrácii Pricemanie. Pozrime sa na jej novinky bližšie.

Pricemania zapojila viac partnerov a ponúka dva typy widgetov

Pricemania do partnerskej siete postupne zapája nových partnerov. Jej inzerenti vďaka tomu zaznamenali rast preklikov. V rámci PCN sa aktuálne pohybuje viac ako 15 aktívnych publisherov na 3000 používaných widgetov.

Aké typy widgetov partneri aktuálne používajú

1. Štandardný widget

Rozbalený widget v článku (napr. recenzia, test, porovnanie atď.) obsahuje 3 – 10 ponúk e‑shopov s porovnaním cien a preklikom do e‑shopu.

2. Single widget

Preklik prebieha cez tlačidlo (napr. “Zistiť cenu” či “Ukáž najlepšiu ponuku”), ktorým sa používateľ preklikne na vybraný e‑shop podľa parametrov (CPC a CTR).

Aby ste na PCN mohli analyzovať výsledky jednotlivých partnerov v Google Analytics, zapnite si tagovanie cez UTM parametre. Ako na to?

  • v časti Akvizícia -> Kampane uvidíte štatistiky každého partnera
  • formou koeficientu si nastavíte cenu za preklik od konkrétneho publishera

Čo o kvalitách Pricemania Content Network hovoria dáta e‑shopov

  • PCN vie priniesť výrazný nárast návštevnosti do e‑shopu. Všetko je závislé na segmente a nastavení CPC kampane – čím vyššia CPC, tým väčší podiel z návštevnosti dokážete získať.
  • Používatelia ľahšie zaradia e‑shopy do rozhodovacieho procesu, pretože prekliky prebiehajú v úvodných fázach nákupného rozhodovania. Ak máte zapnuté remarketingové kampane, po prekliku získate rovno cookies užívateľa. Preto ho dokážete ľahšie získať pomocou Google display siete či ďalších remarketingových kanálov a nástrojov.

S Mergadom nastavíte inzerciu pre Pricemaniu sami

Zvažujete expanziu do zahraničia? S Mergadom využijete formáty pre porovnávače tovaru, ktoré už používate a prevediete ich na tie, ktoré aktuálne potrebujete. S našim virtuálnym správcom dokážete automatizovane spravovať dátové feedy. V Mergade zvládnete inzerciu e‑shopu spravovať sami - zrýchlite tým každodenné marketingové úkony a ušetríte náklady za prácu programátorov.

Využívajte Pricemania Content Network. Tento program pravidelne analyzuje dáta svojich e‑shopov, aby v budúcnosti priniesol ďalšie šikovné vylepšenia.

Mohlo by vás zaujímať:

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.