Pricemania Content Network predstavila užitočné novinky

V roku 2020 predstavil slovenský porovnávač Pricemania svoju partnerskú sieť. A hneď v úvode roku 2021 prináša jej rozsiahly update. Aktuálne vie zobrazovať vaše ponuky v závislosti na segmente a nastavení v administrácii Pricemanie. Pozrime sa na jej novinky bližšie.

Pricemania zapojila viac partnerov a ponúka dva typy widgetov

Pricemania do partnerskej siete postupne zapája nových partnerov. Jej inzerenti vďaka tomu zaznamenali rast preklikov. V rámci PCN sa aktuálne pohybuje viac ako 15 aktívnych publisherov na 3000 používaných widgetov.

Aké typy widgetov partneri aktuálne používajú

1. Štandardný widget

Rozbalený widget v článku (napr. recenzia, test, porovnanie atď.) obsahuje 3 – 10 ponúk e-shopov s porovnaním cien a preklikom do e-shopu.

Štandardný widget PCN. Zdroj: Pricemania

2. Single widget

Preklik prebieha cez tlačidlo (napr. "Zistiť cenu" či "Ukáž najlepšiu ponuku"), ktorým sa používateľ preklikne na vybraný e-shop podľa parametrov (CPC a CTR).

Single widget PCN. Zdroj: Pricemania

Aby ste na PCN mohli analyzovať výsledky jednotlivých partnerov v Google Analytics, zapnite si tagovanie cez UTM parametre. Ako na to?

  • v časti Akvizícia -> Kampane uvidíte štatistiky každého partnera
  • formou koeficientu si nastavíte cenu za preklik od konkrétneho publishera
Nastavenie PCN. Zdroj: Pricemania

Čo o kvalitách Pricemania Content Network hovoria dáta e-shopov

  • PCN vie priniesť výrazný nárast návštevnosti do e-shopu. Všetko je závislé na segmente a nastavení CPC kampane – čím vyššia CPC, tým väčší podiel z návštevnosti dokážete získať.
  • Používatelia ľahšie zaradia e-shopy do rozhodovacieho procesu, pretože prekliky prebiehajú v úvodných fázach nákupného rozhodovania. Ak máte zapnuté remarketingové kampane, po prekliku získate rovno cookies užívateľa. Preto ho dokážete ľahšie získať pomocou Google display siete či ďalších remarketingových kanálov a nástrojov.

S Mergadom nastavíte inzerciu pre Pricemaniu sami

Zvažujete expanziu do zahraničia? S Mergadom využijete formáty pre porovnávače tovaru, ktoré už používate a prevediete ich na tie, ktoré aktuálne potrebujete. S našim virtuálnym správcom dokážete automatizovane spravovať dátové feedy. V Mergade zvládnete inzerciu e-shopu spravovať sami - zrýchlite tým každodenné marketingové úkony a ušetríte náklady za prácu programátorov.

 

Využívajte Pricemania Content Network. Tento program pravidelne analyzuje dáta svojich e-shopov, aby v budúcnosti priniesol ďalšie šikovné vylepšenia.

 

Mohlo by vás zaujímať:

Biano predstavuje novú funkciu Biano Star. Zvýši vaše predaje pomocou recenzií

Recenzie sú podstatnou časťou rozhodovacieho procesu. Okrem toho, že e-shopom poskytujú spätnú väzbu, pomáhajú tiež budovať ich dôveryhodnosť. Z tohto dôvodu prišlo Biano s dodatočnou funkciou Biano Star. Pomôže vám zvýšiť výkon a zefektívniť optimalizáciu e-shopu na tomto špecializovanou porovnávači.

16.09.2021
Novinky z porovnávačov alebo aj ako sa najlepšie pripraviť na letnú e-shopársku sezónu

Čo by vás nemalo minúť v prípade porovnávačov v nadchádzajúcom období? Zhrnuli sme pre vás užitočné novinky z Heureky a FAVI, ktoré s prichádzajúcimi sezónnymi akciami určite využijete. Tak či už zvažuje expanziu alebo vyladenie inzercie pre domáci trh, ste na správnom mieste.

09.06.2021
Predávajte tovar pre udržateľné bývanie pomocou novej kategórie Biano EKO

Ponúkate ekologické a udržateľné produkty v sekcii Home & Decor? Upozornite na ne ľahšie prostredníctvom špecializovaného porovnávača Biano. 22. apríla 2021 predstavil novú kategóriu, ktorá ponúka ekologickejšie varianty produktov, inšpiráciu, informácie a tipy o udržateľnom životnom štýle.

29.04.2021

Pridať nový komentár