Google Analytics


Rozprával som sa včera s konzultantom jednej z marketingových agentúr a on hovorí: "...Ty Mergado, ja ti síce verím, ale predsa len sa mi nechce nazdieľať ti prístup k účtu Google Analytics, kde mám dáta desiatky klientov. Čo ti bráni vziať si dáta aj iných webov, ako toho, ktorý ti chcem sprístupniť ja...?" A pretože mi príde, že toto môže napadnúť aj vás, rád by som dal tip, ako získať istotu.

"...Malý krok pre ľudstvo, veľký krok pre Mergada...", dalo by sa povedať. V minulom prehľade nových funkcií som naznačoval zbližovanie s Google Analytics a teraz sa to stalo skutočnosťou.

 

Snáď by som tomuto mal hovoriť skôr záloha na veľké novinky, čo nás čakajú v blízkej budúcnosti. Na druhú stranu novinky to sú, tak poďme nadviazať na minulé Mergadove novinky a povedzme si o nich niečo viac.

Kde vzniká zisk e-shopu? Túto otázku si kladiem už dlho. Možno ste ma niekedy počuli brblať, že zatiaľ čo ľudia často vyhodnocujú rentabilitu inzercie na Heureke ako celok dohromady, tak v skutočnosti ich e-shop živia jednotky percent položiek tovaru. A oni to nevedia. A tak sa málo starajú o tieto TOP produkty a zároveň míňajú za inzerciu produktov, ktoré im prinášajú namiesto zisku len straty. Preto vznikla aplikácia Heureka Watchdog. A preto teraz prinášam úplne novú Mergadovu Analytiku.

Analytický nástroj, podpora produktových dát pre Facebook či lepšia podpora XML pre Google Nákupy - takéto pecky nadviažu na Mergadove novinky z minulého týždňa. Prečítajte si podrobnosti.

Značkovať URL pre Google Analytics pomocou UTM parametrov, v prípade vyhľadávačov tovaru, NEodporúčam. Pokiaľ by ste na tom však trvali, mám pre vás nový nástroj, ktorý adresy označí za vás.

Posledný júlový deň priniesol v Mergade nové pravidlo na značkovanie URL pre Google Analytics, úpravu skracovacieho pravidla, pomocníka pre prepis nekvalitných kategórií a ďalšie novinky. Prečítajte si viac!




Odoberať RSS - Google Analytics