Pomocou Gmailu dostanete váš tovar z Google Nákupov bližšie k zákazníkom

V polovici minulého roka ponúkol Google svojim užívateľom možnosť zobrazovať produktové a výkladové reklamy na Youtube a v kanáli Objaviť od Googlu. V marci medzi kanály, ktoré komplexnejšie zobrazujú inzerciu z Google Nákupov, pridáva aj Gmail.

Zaujmite užívateľov Gmailu

Gmail je celosvetovo rozšírená služba, prostredníctvom ktorej firmy každodenne ponúkajú tovar a to pomocou mailingu či reklám zacielených podľa obsahu e-mailov. Od 4. marca 2020 (tento dátum platí len pre Európu) budete môcť okrem týchto spôsobov na zákazníkov zacieliť cez produktové a výkladové reklamy na Gmaili.

Inzercia se spustí automaticky

Vo vašich kampaniach z Google Nákupov sa zobrazovanie v službe Gmail v marci povolí automaticky. Potrebné je ich mať aktivované v rámci obsahovej siete Googlu. Ich nastavovanie vás tak nebude stáť veľa úsilia navyše.

Ako overiť, že je vaša kampaň prihlásená do siete s obsahom Google?

  1. Prihláste sa vášho účtu v Google Ads.
  2. Kliknite na Kampane a potom na vybranú kampaň v nákupoch.

  3. V kampani kliknite na Nastavenia.
  4. V sekcii Siete hľadajte zaškrtávacie políčko vedľa položky YouTube, Gmail a Objaviť. Ak je zaškrtnuté, vaša kampaň je do siete nahlásená.

Zaškrtávacie políčko nájdete čoskoro v sekcii Siete.

Obohaťte vašu reklamu o kampane na Gmaili – každý ďalší kanál, ktorým oslovíte existujúcich i nových zákazníkov je veľkým plusom. Najmä keď je jeho nastavenie jednoduché a ľahké. Využite pre inzerciu na Google Ads Mergado. Jeho pomocou si tu dokážete pohodlne a prehľadne vytvoriť niekoľko typov kampaní.

 

Mohlo by vás zaujímať:

Oslovte viac zákazníkov pomocou Google Ads

Google Ads je služba spoločnosti Google, v ktorej za pomoci základných dôležitých kľúčových slov poskytnete väčší význam vášmu webu vo vyhľadávaní Google. Nie len že tak prilákate viac zákazníkov, s Google Ads zaujmete tiež správne publikum, ktoré môže byť z vášho okolia, či akéhokoľvek kútu sveta.

30.11.2018
Propagujte svoj tovar online pomocou Google Shopping #1

Pre tých, kto podniká v ecommerce mimo Slovenskú republiku, je Google Shopping jeden z najdôležitejších kanálov. Prepojenie vášho produktového feedu s Google Merchant Centrom je len prvý krok. S našim dvojdielnym sprievodcom sa vyhnete častým chybám a vaša inzercia bude od štartu fungovať na sto percent.

03.01.2019
Propagujte svoj tovar online pomocou Google Shopping #2

V prvom článku o inzercii na Google Shopping sme si prešli základy. V dnešnom pokračovaní sa pozrieme na to, ako vytvoriť Google účty Merchants, Ads a Analytics a navzájom ich prepojiť. Všetko zvládneme v pár krokoch.

04.01.2019

Pridať nový komentár