V polovici minulého roka ponúkol Google svojim užívateľom možnosť zobrazovať produktové a výkladové reklamy na Youtube a v kanáli Objaviť od Googlu. V marci medzi kanály, ktoré komplexnejšie zobrazujú inzerciu z Google Nákupov, pridáva aj Gmail.
Zaujmite užívateľov Gmailu
Gmail je celosvetovo rozšírená služba, prostredníctvom ktorej firmy každodenne ponúkajú tovar a to pomocou mailingu či reklám zacielených podľa obsahu e-mailov. Od 4. marca 2020 (tento dátum platí len pre Európu) budete môcť okrem týchto spôsobov na zákazníkov zacieliť cez produktové a výkladové reklamy na Gmaili.
Inzercia se spustí automaticky
Vo vašich kampaniach z Google Nákupov sa zobrazovanie v službe Gmail v marci povolí automaticky. Potrebné je ich mať aktivované v rámci obsahovej siete Googlu. Ich nastavovanie vás tak nebude stáť veľa úsilia navyše.
Ako overiť, že je vaša kampaň prihlásená do siete s obsahom Google?
- Prihláste sa vášho účtu v Google Ads.
-
Kliknite na Kampane a potom na vybranú kampaň v nákupoch.
- V kampani kliknite na Nastavenia.
-
V sekcii Siete hľadajte zaškrtávacie políčko vedľa položky YouTube, Gmail a Objaviť. Ak je zaškrtnuté, vaša kampaň je do siete nahlásená.
Obohaťte vašu reklamu o kampane na Gmaili – každý ďalší kanál, ktorým oslovíte existujúcich i nových zákazníkov je veľkým plusom. Najmä keď je jeho nastavenie jednoduché a ľahké. Využite pre inzerciu na Google Ads Mergado. Jeho pomocou si tu dokážete pohodlne a prehľadne vytvoriť niekoľko typov kampaní.
Pridať nový komentár