Prezentácie z MergadoFest19: Inšpirujte sa, ako na efektívnejšiu inzerciu

Chýbali ste na tohtoročnom MergadoFeste alebo si potrebujete doplniť získané poznatky? Prejdite si prezentácie z MF19, ktoré vám prinášame v tejto mini sérii. V prvom dieli sa zameriame na zefektívnenie inzercie podľa aktuálnych možností Mergada pre porovnávače a ďalšie reklamné systémy.

Choďte s dobou, využívajte Mergado ako profíci

Pokročilá DSA segmentácia pomocou Mergada - Petr Gyuri, Unikum

Potrebujete rýchlo pokryť sortiment (alebo jeho časť) reklamami v Google Ads tak, aby boli efektívne a zároveň čo najrelevantnejšie? Odpoveďou je DSA. Mergado predstavuje niekoľko možností, ako pre pokročilú segmentáciu dostať do DSA feedu užitočné dáta.

 

Profil spíkra

Petr Gyüre sa v agentúre Unikum venuje primárne výkonnostným kampaniam a ich automatizácii. V práci marketingového špecialistu sa snaží hľadať nové cesty ako zjednodušiť proces a venovať viac času rozvoju účtu než jeho správe. K jeho najobľúbenejším činnostiam patrí prepájanie rôznych systémov tak, aby spolu krásne hrali a zlepšovali kvalitu práce jednotlivcov i celého tímu.

 

Ako nedostať Mergado z hlavy - Patrik Němec, BESTETO

Využívate Mergado naplno? Pripomeňte si činnosti, o ktorých by mal vedieť každý PPC špecialista. Zamerajte sa na výkonnosť produktových kampaní a pochopte, ako sa dá pomocou Mergada optimalizovať.

 

Profil spíkra

Patrik Němec pracuje ako PPC špecialista v agentúre BESTETO, kde sa stará o to, aby klientom fungovali PPC kampane na jednotku. Skúsenosti nabieral hlavne štúdiom ekonomiky a manažmentu na Masarykovej univerzite. Okrem toho čerpá nové vedomosti o marketingu ako správca webovej a facebookovej stránky futbalového tímu, v ktorom hrá.

 

Stanovte si priority pri správe porovnávačov tovaru a správne zhodnoťte ich efektivitu - Evelin Kissová, ui42 digitall

Zistite, ktoré prvé kroky zvoliť po registrácii do porovnávača tovaru, koľko času investovať do opravy XML feedu alebo čo na vyhľadávačoch využiť vo svoj prospech. Aké úkony sa oplatí automatizovať a ako vyhodnotiť úspešnosť tohto zdroja?

 

Profil spíkra

Evelin Kissová je Team Leader v oddelení porovnávačov tovaru agentúry ui42 digital. Je projektovou manažérkou viac ako štrnástich etablovaných e-shopov. Pomáha zviditeľniť ich produkty a dostať značky do zorného poľa zákazníkov v procese nákupného rozhodovania. Zaoberá sa dosiahnutím konkurencieschopnosti a maximalizáciou tržieb pri prijateľných nákladoch.

 

Inšpirujte sa prezentáciami z MergadoFestu19 pre efektívnejšiu prácu na vašej inzercii. Niekoľko spíkrov sme vyspovedali aj v našom štúdiu a čoskoro vám prinesieme rozhovory na Mergado TV. Zatiaľ si pustite si niektoré z našich starších videí - sú plné zaujímavých informácií na množstvo praktických e-commerce tém.

 

Mohlo by vás zaujímať:

MergadoFest19 sa vydal po cestách budúcnosti e-commerce

Atmosféra včerajšieho MergadoFestu sa nám do týchto riadkov nepodarí preniesť na sto percent. Aj tak sa vám pokúsime čo najviac priblížiť, ako podľa nás MergadoFest vyzeral. Áno, nemáme odstup. Ale napriek tomu chceme povedať, že to bol perfektný deň, plný nových informácií, networkingu a vzájomnej inšpirácie, za ktorý všetkým zúčastneným ďakujeme.

20.09.2019
ShopCamp 19 – Rozhovor s Adamem Funiokom, Proficio

Adam Funiok z agentúry Proficio je náš bývalý kolega, e-commerce nadšenec a marketér s veľkými skúsenosťami. Ak sa nájde príležitosť, vždy sa s ním radi porozprávame o tom, čo je nové u neho ale aj v brandži. Jedna z takýchto šancí sa nám naskytla aj na tohtoročnom ShopCampe.

24.09.2019
Shopcamp si drží úroveň kvalitnej konferencie

Obuj sa do toho. Tak znel slogan na uvítacích ponožkách, ktorými boli obdarovaný účastníci pri príchode na tohtoročný Shopcamp. Ďalší skvelý ročník obľúbenej konferencie tak priniesol nielen nadšenie e-shopárov či odborníkov z e-commerce ale aj jedinečnú atmosféru.

17.09.2019

Pridať nový komentár