GLAMI je jedným z najpopulárnejších špecializovaných porovnávačov v SR. Zameriava sa na módu a doplnky a umožňuje zákazníkom e‑shopov prezerať si tovar, vytvárať kolekcie, zdieľať ich a komentovať. Poďme si tento porovnávač, ktorý okrem Slovenskej republiky pôsobí v ďalších 8 európskych krajinách, predstaviť bližšie.

GLAMI je jedným z najpopulárnejších špecializovaných porovnávačov v SR. Zameriava sa na módu a doplnky a umožňuje zákazníkom e‑shopov prezerať si tovar, vytvárať kolekcie, zdieľať ich a komentovať. Poďme si tento porovnávač, ktorý okrem Slovenskej republiky pôsobí v ďalších 8 európskych krajinách, predstaviť bližšie.

Špecializovaný porovnávač

GLAMI bolo založené v roku 2013 v Poľsku pod menom Glami.pl (predtým Domodi). Jeho prevádzkovateľ je skupina Miton, ktorá je tiež zakladateľom Heureky. Vďaka množstvu aktuálnych ponúk zo slovenských i zahraničných e‑shopov a prehľadnému rozdeleniu do kategórií a filtrov zjednodušuje online nakupovanie módy.

Čo by ste o GLAMI mali vedieť:

  • Zobrazuje inzerciu z kategórie módy a módnych doplnkov.
  • Inzercia je platená za prekliky.
  • Pre správne fungovanie inzercie sú potrebné najmä kvalitné obrázky.
  • E‑shop môže inzerovať v platenom režime a tiež na skúšku zdarma.
  • Formát dát odpovedá Heureke.
  • Mergado vie vytvoriť XML prispôsobený GLAMI.

Novinky a zmeny

V roku 2018 GLAMI uskutočnilo množstvo veľkých zmien:

Zjednotený vizuálny štýl

Z dôvodu posilnenia jeho identity GLAMI zjednotilo svoj vizuálny štýl. To sa prejavilo na zjednotení vzhľadu všetkých jeho jazykových mutácií, zmene loga a výberu jednotných farieb a fontov korešpondujúcich s identitou porovnávaču.

GLAMI Extended Network

V prvej polovici roku 2018 prišlo GLAMI s novou funkciou GLAMI Extended Network. Tento biddovací systém ponúka rozsiahle rozšírenie počtu užívateľov. GLAMI Extended Network umožňuje špecifickejšie cielenie. Pomocou správnych produktov v správny čas vám pomôže osloviť vybranú cieľovú skupinu.

O ďalších novinkách GLAMI sme písali v tomto článku.

GLAMI Days

Na jeseň 2018 GLAMI prvýkrát prišlo s vlastnou zľavovou akciou na báze Dní dopravy zdarma Heureky. Cieľom GLAMI Days je možnosť poskytovania zľavových kupónov, ktoré e‑shopom pomôžu získať viac objednávok. Na jar 2018 GLAMI túto akciu zopakovalo na slovenskom, českom, rumunskom a maďarskom trhu. Ak na GLAMI inzerujete, či sa na to len chystáte, neváhajte sa do prípadnej budúcej edície GLAMI Days zapojiť.

Nechajte si otestovať feed

GLAMI po novom ponúka tiež službu Odhadu návštevnosti. Jej prostredníctvom otestuje váš XML feed a vďaka tomu odhadne približnú návštevnosť, ktorú dokáže priviesť vášmu obchodu.

Využite Mergado

Mergado vie vytvoriť XML prispôsobený GLAMI na mieru. Pomôže vám s úpravou parametrov, tak aby odpovedali GLAMI špecifikácii. Aplikácie v Mergade potom možnosti úpravy XML feedu ďalej rozširujú.

Ak predávate módu, využite služby GLAMI. Počet návštev tohto porovnávača v SR pri niektorých e‑shopoch predstihne aj Heureku

Máte nejaké otázky ohľadom správy GLAMI exportov v Mergade? Napíšte nám na podporu.

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.