Ako na online expanziu do Nemecka – Milan Fiala, eVisions

Chcete sa so svojim e-shopom vydať na nemecký trh a ocenili by ste rady od skúsených marketérov? V tom prípade neprepínajte – do štúdia Mergado TV sme si pozvali špecialistu na expanziu do Nemecka. Milan Fiala z agentúry eVisions vám v rozhovore prezradí všetko potrebné na úspešné umiestnenie obchodu do medzinárodnej e-commerce.

V rozhovore sa dozviete:

1:26 Aké sú výhody expanzie do Nemecka?
3:12 S akými chybnými očakávaniami a predstavami o nemeckom trhu sa Milan stretáva?
6:13 Je potrebné rozlišovať cenovú politiku pre Nemecko a pre zvyšok Európy?
8:14 Aké sú najčastejšie chyby pri expanzii do Nemecka a prečo Milan odporúča analýzu trhu?
12:25 Ako pomáha eVisions pri cenotvorbe?
13:27 Sú úkony, pri ktorých sa dá na expanzii ušetriť?
14:55 Aké najväčšie rozdiely vidí Milan v správaní zákazníka na nemeckom trhu?
17:43 Rieši eVisions aj expanziu na Amazon?
21:34 Aká je situácia na nemeckom trhu po karanténe?
23:44 V čom vidí Milan rozdiely medzi nemeckou a českou/slovenskou e-commerce?

 

Zaujímajú vás, aké sú kroky pri expanzií do ďalších krajín? Využite letné obdobie a pripravte e-shop pre zahraničných zákazníkov spolu so ShopAlike. Konkrétne tipy vás prevedú všetkými fázami od prípravy až po prvé kampane.

 

Mohlo by vás zaujímať:

Ako účinne upravovať feedy pre porovnávače tovaru – Dita Středová & Eliška Bielková, eBRÁNA

Získajte s agentúrou eBRÁNA cenné tipy ako rozšíriť inzerciu na najväčších hráčov medzi porovnávačmi tovaru. Kam potrebujete zamerať najviac pozornosti pri úprave XML feedu? A ako si poradiť s požadovanými špecifikáciami porovnávačov? Špecialistky na online marketing, Dita Středová a Eliška Bielková, nám pre Mergado TV porozprávali, ako vytvárajú úspešné e-shopové stratégie.

15.07.2020
Využite expo múdro: Ako propagovať stánok na e-commerce veľtrhu?

Ako šikovne propagovať svoj tovar či služby počas e-commerce veľtrhu? Je múdre zverejňovať selfies z takejto udalosti na vašich sociálnych sieťach? Alebo ponúkať pivo potenciálnym zákazníkom? Využite čas karantény na poriadnu prípravu vášho stánku pomocou tohto vlogu

30.03.2020
Na čo sa zamerať pri cenotvorbe – Marek Sýkora, Shockmarket

Cenotvorba je jeden z najdôležitejších úkonov marketérov a prevádzkovateľov e-shopov. Aby sme vám priniesli odborný pohľad, pozvali sme do štúdia Mergado TV Mareka Sýkoru z agentúry Shockmarket.

20.02.2020

Pridať nový komentár