Žiarivé obzory vášho obsahu: Copy na stojáka #3 je tu

Lukáš Horák
26. 3. 2018
1 minúta čítania
Žiarivé obzory vášho obsahu: Copy na stojáka #3 je tu

V polke apríla odložíme copywriterské príručky. A budeme sa opäť baviť. Dvere Nekaváry sa potretie otvoria nášmu Copy na stojáka a na jej zásoby kávy sa opäť vrhnú poznatkov chtiví autori marketingových textov. Je to tak, 19.4. sa zas o niečo hlbšie ponoríme do sveta iskrivého písania. 

V polke apríla odložíme copywriterské príručky. A budeme sa opäť baviť. Dvere Nekavárny sa potretie otvoria nášmu Copy na stojáka a na jej zásoby kávy sa opäť vrhnú poznatkov chtiví autori marketingových textov. Je to tak, 19.4. sa zas o niečo hlbšie ponoríme do sveta iskrivého písania. Tentokrát so zakladateľom Obsahovej agentúry, Martinim Brablecom.

Vzdelávanie copywritera: od opusteného stolu k smečke

„Mám pocit, že stagnujem.“ „Myslím, že mi to nič nové nedáva.“ Vôbec neviem, kde a ako s týmto začať.“ Asi každého, kto otvorí obsah, niečo podobné neraz napadlo. K prekonaniu takýchto situácií a posunu ďalej často vedie kľukatá a bolestná cesta. Tú si ale môžeme aspoň z časti ušetriť. Martin vám predstaví zásady funkčného vzdelávania a posunu copywritera, vďaka ktorým dokážete rýchlejšie ovládnuť zásady remesla, predísť vyhoreniu a skokovo sa zlepšovať.

Prednášajúci

Martin Brablec

Martin Brablec je majiteľ copy & content marketingovej agentúry, tichý líder a copywriter s 12 rokmi skúseností. Vedľa vedenia Obsahovej agentúry sa venuje aj prednášaniu a školeniu, mimo iné učí copywriting na Masarykovej univerzite.

FB udalosť tu.

Prihlásiť sa môžete tu:

Načítání…

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.