Na čo sa zamerať pri cenotvorbe – Marek Sýkora, Shockmarket

Cenotvorba je jeden z najdôležitejších úkonov marketérov a prevádzkovateľov e-shopov. Aby sme vám priniesli odborný pohľad, pozvali sme do štúdia Mergado TV Mareka Sýkoru z agentúry Shockmarket. Zodpovedal nám niekoľko dôležitých otázok na tému profesionálneho určovania cien za produkty. Potrebujete poradiť, ako na cenotvorbu? Pustite si rozhovor s Marekom.

 

V rozhovore sa dozviete:

00:05 Čím sa zaoberá agentúra Shockmarket?

00:45 Čo je pre marketéra cenotvorba?

01:36 Aká je pri cenotvorbe úloha Shockmarketu?

04:18 Je na mieste odporúčať e-shopom konkrétne ceny?

04:52 Ako často určujú ceny dodávatelia?

05:39 Ide postupovať podobne, ako pri cenotvorbe aj pri zadávaní CPC?

07:00 S akými typmi stratégií sa pri cenotvorbe Marek stretáva?

07:49 Môže byť navýšenie marže pomocou vyššej ceny za dopravu tiež stratégia?

09:02 Keď e-shop ponúka dopravu zdarma, musí navýšiť cenu produktu?

09:46 Stáva sa, že má obchodník inú cenu na Heureke ako na svojom e-shope?

10:30 Akými spôsobmi pracujú v Shockmarket s Bidding Fox Elements?

 

Audiozáznam videa si pustite na našom podcaste MergadoToGo:

 

Mohlo by vás zaujímať:

Ako na online expanziu do Nemecka – Milan Fiala, eVisions

Chcete sa so svojim e-shopom vydať na nemecký trh a ocenili by ste rady od skúsených marketérov? V tom prípade neprepínajte – do štúdia Mergado TV sme si pozvali špecialistu na expanziu do Nemecka. Milan Fiala z agentúry eVisions vám v rozhovore prezradí všetko potrebné na úspešné umiestnenie obchodu do medzinárodnej e-commerce.

08.07.2020
MergadoFest 19 - Rozhovor s Davidom Cikánkom, Expando

Na tohtoročnom MergadoFeste prijal David Cikánek z Expanda pozvanie nielen ako spíker, ale aj ako hosť štúdia MergadoTV. V rozhovore nám odpovedal na mnoho dôležitých otázok na tému vstupu e-shopov na Amazon marketplace. Zvažujete, že začnete predávať cez toto globálne trhovisko? Pustite si rozhovor s Davidom - spoznáte lepšie prostredie Amazonu.

08.11.2019
Ecommerce tipy #14 – Ako na obsahový marketing #2

Minule vám Martin Čtvrtníček z BESTETO predstavil formy obsahového marketingu. Dnes sa s nim pozrieme na možnosti vývoja e-shopu, ktorý spracováva nové formy obsahu ako je napr. blog, či fórum. Ďalej si vypočujeme, ako si zjednodušiť prácu pri tvorbe obsahu a ako udržať dlhodobý plán.

15.05.2019

Pridať nový komentár