Na čo sa zamerať pri cenotvorbe – Marek Sýkora, Shockmarket

Lukáš Horák
20. 2. 2020
1 minúta čítania
Na čo sa zamerať pri cenotvorbe – Marek Sýkora, Shockmarket

Cenotvorba je jeden z najdôležitejších úkonov marketérov a prevádzkovateľov e‑shopov. Aby sme vám priniesli odborný pohľad, pozvali sme do štúdia Mergado TV Mareka Sýkoru z agentúry Shockmarket.

Cenotvorba je jeden z najdôležitejších úkonov marketérov a prevádzkovateľov e‑shopov. Aby sme vám priniesli odborný pohľad, pozvali sme do štúdia Mergado TV Mareka Sýkoru z agentúry Shockmarket. Zodpovedal nám niekoľko dôležitých otázok na tému profesionálneho určovania cien za produkty. Potrebujete poradiť, ako na cenotvorbu? Pustite si rozhovor s Marekom.

V rozhovore sa dozviete:

00:05 Čím sa zaoberá agentúra Shockmarket?

00:45 Čo je pre marketéra cenotvorba?

01:36 Aká je pri cenotvorbe úloha Shockmarketu?

04:18 Je na mieste odporúčať e‑shopom konkrétne ceny?

04:52 Ako často určujú ceny dodávatelia?

05:39 Ide postupovať podobne, ako pri cenotvorbe aj pri zadávaní CPC?

07:00 S akými typmi stratégií sa pri cenotvorbe Marek stretáva?

07:49 Môže byť navýšenie marže pomocou vyššej ceny za dopravu tiež stratégia?

09:02 Keď e‑shop ponúka dopravu zdarma, musí navýšiť cenu produktu?

09:46 Stáva sa, že má obchodník inú cenu na Heureke ako na svojom e‑shope?

10:30 Akými spôsobmi pracujú v Shockmarket s Bidding Fox Elements?

Audiozáznam videa si pustite na našom podcaste MergadoToGo:

Mohlo by vás zaujímať:

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.