Nastavte si doručenie do Vianoc na GLAMI a Zboží.cz

Špička vianočných nákupov je tu. Mnoho zákazníkov bude objednávať tovar na poslednú chvíľu a ich rozhodovanie do veľkej miery ovplyvní informácia o tom, či tovar dorazí včas pod stromček. Pozrite sa, ako nastavíte garanciu doručenie do Vianoc na GLAMI a Zboží.cz. V predvianočnom boji o zákazníkov sa tým odlíšite od menej profesionálnych e-shopov.

 

Promujte doručenie do Vianoc pomocou špeciálnej ikonky

 

Ako nastaviť garanciu doručenia do Vianoc na GLAMI

  1. Prihláste sa do GLAMI administrácie.
  2. Po kliknutí na Nastavenie obchodu a kontaktné údaje bežte do sekcie Garancia doručenia do Vianoc v dolnej časti stránky.
  3. Tu vyplňte deň poslednej objednávky, do kedy zákazníkom skutočne garantujete doručenie do Vianoc.

Týmto spôsobom nastavíte zobrazovanie ikonky doručenie do Vianoc a vaše produkty budú propagované v rámci vianočných kampaní.

Vzhľad produktovej reklamy s garanciou doručenia do Vianoc na GLAMI. Zdroj: GLAMI

Ako nastaviť garanciu doručenia do Vianoc na Zboží.cz

  1. Prihláste sa do administrácie Zboží.cz.
  2. V sekcii Prevádzka vyberte v stĺpci Akcie možnosť Doručenie do Vianoc.
  3. Podľa dostupnosti (tovar skladom, doručenie do 3 dní alebo do týždňa) nastavte najneskorší dátum a hodinu objednania položky, aby dorazila do Štedrého dňa.
  4. Ku každej dostupnosti môžete pridať podmienku, za ktoré doručenie do Vianoc garantujete.

 

Takto k svojmu tovaru pridáte ikonku poskytujúcu informácie o najkrajnejšom termíne a čase, do kedy je pre zákazníka potrebné uskutočniť objednávku, aby váš e-shop doručil zásielku pred Štedrým dňom.

Vzhľad garancie doručenia do Vianoc na Zboží.cz. Zdroj: blog.seznam.cz

 

Garanciu doručenie do Vianoc tento rok nenájdete na Heureke. Namiesto toho využite na maximum podporované výdajné miesta pomocou elementu DELIVERY a informácie o spracovanie objednávok a odosielanie balíkov v elemente DELIVERY_DATE.

 

Pridajte včas zásadnú konkurenčnú výhodu v období tesne pred Štedrým dňom. Garanciou doručenia objednávok do Vianoc dokážete lepšie uspieť v množstve e-shopov a na poslednú chvíľu navýšiť váš obrat.

 

Mohlo by vás zaujímať:

Koľko sa platí za prekliky na Heureke

Pre nárast návštevnosti e-shopu z porovnávačov tovaru je dôležité nastavenie výšky ceny za preklik. Každý vyhľadávač si cenu za prekliky účtuje podľa vlastných podmienok. Urobte si prehľad, koľko sa platí za preklik na najväčšom slovenskom porovnávači – Heureka.sk.

19.11.2019
Ošetrite si obrázky na FAVI

V predvianočnej dobe priniesol vyhľadávač nábytku a dekorácií FAVI nielen požiadavky na uvádzanie kategórií, ale aj informácie pre zasielanie obrázkov a ich URL adries. Prečítajte si, ako zlepšiť dáta v XML feede a dosiahnuť na FAVI lepšie výsledky.

29.10.2019
Pochopte rozdiely medzi Heurekou a GLAMI

Každý porovnávač je iný a na obsah feedov má vlastné požiadavky. Konzultanti našej podpory sa často stretávajú s nezrovnalosťami užívateľov Mergada ohľadom špecifikácií jednotlivých porovnávačov. S tým sme sa rozhodli skoncovať. V tomto článku si popíšeme hlavné rozdiely medzi Heurekou a GLAMI, aby ste pochopili, čo je potrebné v Mergade nastaviť odlišne.

18.07.2019

Pridať nový komentár