Zboží.cz

Vyhľadávač Zboží.cz umožňuje predaj tovaru pomocou vyhľadávania informácií o ponúkaných produktoch a ich cenách medzi registrovanými internetovými obchodmi. E-shopom využívajúcich služieb Zboží.cz Mergado poskytuje nástroje pre navyšovanie tržieb vďaka vyššej návštevnosti.

Odborné články o možnostiach inzercie na Zboží.cz:

S vylepšeným meraním konverzií Zboží.cz posliníte záujem o váš e-shop

Zboží.cz vylepšilo konverzný kód. Z pokročilého konverzného kódu sa 18.2. stal štandardný. Vášmu, či klientskému e-shopu pomôže k získavaniu viac pravdivých hodnotení a produktových recenzií. Poďme si predstaviť všetky výhody štandardného konverzného kódu.

21.02.2019
Ozveny Reshoperu 19: Rozhovor s Milanom Šmídom, Zboží.cz

Manažér Zboží.cz a Seznam.cz Services Milan Šmíd je odborník na českú ecommerce, s ktorým radi rozbíme rozhovory, kedykoľvek sa stretneme. Na Reshoperi sme sa rozprávali o tom, ako Zboží.cz hodnotí minulý rok a čo plánuje na rok 2019.

12.02.2019
JustBidding #3 - Ako na Bidding na za Zboží.cz

Po sprievodcovi biddingom na Heureke, prichádza tretí JustBidding s návodom, ako biddovať na Zboží.cz. Aké sú základné princípy pre nastavovanie cien za preklik? Na koľko pozíciach môžete na Zboží.cz biddovať. To všetko sa dozviete v predvianočnom videu rubriky JustBidding.

17.12.2018
Katka Nejedlá: Správanie užívateľov na Zboží.cz

Ako prispôsobiť kampaň na vianočnú sezónu na Zboží.cz? Ako pracovať s XML feedom, či ako nastaviť výdajné miesta tak, aby ste si neuberali zákazníkov? V rozhovore s konzultatnkou Zboží.cz, Katkou Nejedlou, sme sa rozprávali o správaní zákazníkov vo vianočnom období.

13.11.2018
Staňte sa overenou agentúrou Skliku a Zboží.cz

To, čo nám na Nekonferencii predstavil Milan Šmíd zo Zboží.cz, sa stalo skutočnosťou. Sklik a Zboží.cz 28.6. spustili program overených agentúr a freelancerov. Okrem veľkých hráčov tak môžu svoj profesionálny prístup k správe online marketingových kampaní zúžitkovať aj menšie agentúry a jednotlivci.

09.07.2018
Ako na Zboží.cz zo zahraničia

Inzercia do zahraničia začína byť výhodná pre rastúce množstvo e-shopov. Máte klienta, ktorý chystá inzerciu produktov na Zboží.cz? Poďme si prejsť kroky, ktoré tu musia e-shopy z iných štátov splňovať.

26.06.2018
NEkonferencia: Milan Šmíd zo Zboží.cz

Na NEkonferencii, ako jeden zo speakrov, nemohol chýbať Milan Šmíd zo Zboží.cz. Ten vo svojej prednáške predstavil hneď niekoľko noviniek a my sme ho ohľadne nich rovno vyspovedali. Aké plány majú s produktovou databázou, čo pribudlo do produktového detailu a čo sa skrýva pod pojmom overená/certifikovaná agentúra sa dozviete z nášho videa.

21.06.2018
Pomenujte správne produkty na Zboží.cz

Nedávno sme si ukázali, že tag PRODUCTNAME slúži na Zboží.cz ako jediný element pre párovanie. Dnes si popíšeme, ako je tag PRODUCTNAME tiež dôležitý pre správne pomenovanie produktov.

13.06.2018
Párujte efektívne na Zboží.cz

Správne použitie a korektnosť informácií elementov vo feede je základ úspešnej kampane na cenových porovnávačov. Element PRODUCTNAME je na Zboží.cz dôležitý tag, ktorý vám pomôže s viac záležitosťami. Dnes si ukážeme, ako s jeho pomocou správne spárovať produkty.

31.05.2018
Uľahčite zákazníkom rozhodovanie: Uvádzajte na Zboží cenu za dopravu

Cena za dopravu je dôležitým faktorom pri výbere e-shopu, z ktorého zákazník nakúpi. Nie len Heureka, ale aj Zboží.cz mení podmienky zobrazovania informácií o možnostiach dopravy. Ako vo feede pre Zboží všetko vyplniť tak, aby sa vaše dáta správne prepísali?

10.05.2018