Zboží.cz

Vyhľadávač Zboží.cz umožňuje predaj tovaru pomocou vyhľadávania informácií o ponúkaných produktoch a ich cenách medzi registrovanými internetovými obchodmi. E-shopom využívajúcich služieb Zboží.cz Mergado poskytuje nástroje pre navyšovanie tržieb vďaka vyššej návštevnosti.

Odborné články o možnostiach inzercie na Zboží.cz:

Zmeny v dotazníkoch spokojnosti na Heureke i Zboží.cz

Určite sa zhodneme, že pre nákupy na internete je pre e-shop dôležitá jeho reputácia a teda dobré meno. Keďže ľudia radi hodnotia, Heureka, Zboží.cz ale aj Mergado majú zavedené spôsoby na to, ako zákazník môže ďalej predať svoju skúsenosť so službou, nákupom a samotným e-shopom. V prípade Heureky i Zboží.cz nastali malé zmeny. Viete aké?

27.09.2017

Tiež Vám ide občas hlava okolo z toho množstva elementov, ktoré sa vo vašom feede nachádzajú? Niektoré sú jasné – cena, názov, druh dopravy – iné už menej. Element  ITEM_ID ale môže byť vo vašom feede skutočne užitočný! 

23.08.2017

Punkové priestory brnenského klubu Mersey, sedem prednášajúcich a takmer stovka účastníkov dali dohromady tohtoročnú Nekonferenciu. Okrem tradičných tém o porovnávačoch cien bol tentokrát priestor aj na krátku „exkurziu“ do rebrandingu Notina alebo uvádzanie noviniek od Tescomy. Prečítajte si viac!

09.06.2017

Elementy považujeme za základné stavebné kamene XML feedov, sú v nich skryté informácie o našom tovare. Kam presne sa ale na tovarových vyhľadávačoch prepisujú?

31.05.2017

Prístup do jedného z najväčších porovnávačoch tovaru by mal byť od dnešného dňa jednoduchší - Zboží.cz zjednocuje účty a s jedným prihlásením sa tak po novom dostanete na Zboží.cz, Firmy.cz alebo Sklik.cz.

 

03.05.2017

Po zhrnutí slovenských porovnávačov prinášame samozrejme aj zhrnutie tých českých. Možno si kladiete otázku, prečo je v nadpise za druhý polrok 2015. Objasníme si to v článku.

29.01.2016

Tak nám tá jeseň získava spád. Za posledných pár týždňov sa udialo hneď niekoľko kľúčových udalostí, ktorých následky si ponesieme aj niekoľko rokov. Aby sa nám na ne v budúcnosti spomínalo jednoduchšie, zapísal som si k nim pár riadkov.

26.10.2015

Aby človek nastavil svojmu e-shopu v Mergade ceny za prekliky, potreboval na to niekedy aj desiatky rôznych pravidiel. Najnovšie som pripravil pravidlo, ktoré túto prácu zjednoduší. Prečítajte si ako.

10.08.2015

Áno, od začiatku júna, keď som počítal podporované reklamné formáty naposledy, som sa naučil spravovať dáta pre nové cenové porovnávače z Európy, a tak vámpomôžem rovno sa 40 rôznymi reklamnými systémami.

31.07.2015

Ako sa darilo slovenským vyhľadávačom tovaru v roku 2014 som už napísal. Ak predáva váš e-shop do Českej republiky, nemali by vám následujúce riadky uniknúť. Tam je totiž situácia o dosť iná, než u nás.

08.03.2015