Ecommerce Warsaw Expo prinieslo podrobný náhľad do poľskej e‑commerce

Lukáš Horák
24. 10. 2019
2 minúty čítania
Ecommerce Warsaw Expo prinieslo podrobný náhľad do poľskej e-commerce

Varšavské Ecommerce Expo je najväčšia marketingová udalosť v strednej Európe. Marketérom a e‑shopárom z Poľska i okolia ponúka mnoho aktuálnych informácií a inšpirácie, ako zlepšiť ich služby. Tento rok sa prvýkrát tím Mergada a aplikácie Feed Image Editor vydal spoznať miestne prostredie a ukázať, že ich kvality ocení aj poľská e‑commerce scéna.

Varšavské Ecommerce Expo je najväčšia marketingová udalosť v strednej Európe. Marketérom a e‑shopárom z Poľska i okolia ponúka mnoho aktuálnych informácií a inšpirácie, ako zlepšiť ich služby. Tento rok sa prvýkrát tím Mergada a aplikácie Feed Image Editor vydal spoznať miestne prostredie a ukázať, že ich kvality ocení aj poľská e‑commerce scéna.

Mergado bude silným partnerom poľských e‑shopárov

Náš nástroj a jeho aplikácie dokážu byť zdatnými pomocníkmi online marketingových profesionálov nielen z ČR a zo Slovenska. Ďalším z trhov, v ktorom chceme prispieť ku skvalitneniu inzercie e‑shopov, je Poľsko. 21. októbra sme preto z Brna vypravili početnú skupinu, ktorá na Ecommerce Warsaw Expo 2019 predstavila možnosti Mergada a hlbšie preskúmala poľskú e‑commerce.

V Mergade radi objavujeme. Preto sa vždy, keď vyrazíme do nového prostredia, zaujímame nielen o to, ako funguje miestne e‑commerce prostredie, ale chceme tiež načerpať čo najviac z miestnej atmosféry. Vo Varšave vedú všetky kroky k Palácu vedy a kultúry. A samozrejme do tradičných reštaurácií. Neochutnať pirohy alebo bigos by bolo rovnakým hriechom ako sa v Plzni nenapiť piva.

Hlavné mesto Poľska ponúka okrem skvelého jedla, malebného historického centra, parkov a mestskej zelene aj zaujímavú súčasnú architektúru. Predtým, než sme sa vydali do dejiska Expa, sme si prešli kus Varšavy, ktorá žije výstavbou administratívnych budov. Je dobré vidieť, že sú mestá, kde skvele funguje urbanistický plán.

Nie sme však na blogu o architektúre. Na Ecommerce Warsaw Expo 2019 vystavovalo 140 stánkov prevažne poľských firiem. Mnoho z nich ponúkalo zaujímavé služby a bolo užitočné vidieť, ako sa na prácu v súčasnej e‑commerce pozerajú naši susedia. Okrem dohodnutých schôdzok s partnermi a klientmi stánok Mergada a Feed Image Editoru navštívilo veľké množstvo záujemcov o budúcu spoluprácu.

Tešilo nás, koľko návštevníkov videlo, ako veľmi im Mergado a jeho aplikácia vie pomocť skvalitniť inzerciu. Máme veľa kontaktov a zaujímavých podnetov, ako Mergado prispôsobiť poľskému trhu. Už čoskoro sa môže poľská e‑commerce tešiť na komplexný vstup nášho nástroja, ktorý im umožní ovládnuť všetky úskalia nastavenia kvalitnej inzercie.

Mohlo by vás zaujímať:

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.