Pripravte sa na zmenu cien za prekliky na Heureke

Obdobie letného uvoľnenia sa pomaly končí a jeseň odštartuje pre správcov inzercie či e-shopárov aktuálizáciou cenníka na Heureke. Slovenský aj český portál Heureky pripravil zmeny cien za preklik. Platné budú od 2. septembra.

Cenník preklikov Heureky získava vylepšenú štruktúru

Novú štruktúru cenníka služieb prichystala Heureka predovšetkým pre lepšiu optimalizáciu inzercie a kampaní. Zmeny sa aktuálne nastavili pre 33 cenových pásiem a 96 (pod)kategórií. Krokom vpred je najmä možnosť voľby ceny, ktorá vďaka viac podrobnostiam berie väčší ohľad na cenovú hladinu inzerovaných produktov. Zároveň kladie dôraz na charakteristiky jednotlivých segmentov a kategórii. Po novom sa bude cena odrážať od konkrétneho cenového pásma a podkategórie produktov – niektoré kategórie preto výrazne zlacnia.

 

Nový cenník preklikov od 2.9. 2019

Cenník preklikov pre slovenskú Heureku 🇸🇰

 

Cenník platný do 2.9. 2019

Cenník preklikov platný pre Heureka.sk do 2. 9. 2019

Zdroj: https://www.heurekashopping.sk/pre-obchodnych-partnerov/reklama-na-heureke/cennik-preklikov

Čo na nový cenník hovoríte vy? Napíšte nám váš názor do komentára. Ak vás zaujíma, čo ďalšie sa v porovnávačoch deje, klikajte na tému Heureka a dozviete sa aktuálne informácie o jeho novinkách.

Urobte si poriadok v parametroch na Heureke

Dobré filtrovanie produktov na porovnávačoch tovaru je pre e-shopy veľká zbraň. Ak zákazníkom poskytnete správny prehľad, nedostanú sa iba k obľúbeným značkám konkrétneho výrobcu, ale objavia ďalšie výrobky z jeho portfólia.

12.07.2019
Pochopte rozdiely medzi Heurekou a GLAMI

Každý porovnávač je iný a na obsah feedov má vlastné požiadavky. Konzultanti našej podpory sa často stretávajú s nezrovnalosťami užívateľov Mergada ohľadom špecifikácií jednotlivých porovnávačov. S tým sme sa rozhodli skoncovať. V tomto článku si popíšeme hlavné rozdiely medzi Heurekou a GLAMI, aby ste pochopili, čo je potrebné v Mergade nastaviť odlišne.

18.07.2019

Pridať nový komentár