MastersGate Digital Summit pomohol posunúť marketingové know how

Lukáš Horák
4. 6. 2019
2 minúty čítania
MastersGate Digital Summit pomohol posunúť marketingové know how

V poslednom májovom týždni sme sa vydali do Bratislavy načerpať informácie o novinkách z e‑commerce. A neprišli sme len dostávať, ale aj dávať – na MastersGate 2019 porozprávali aj náš Luděk a JirkaBidding Fox.

V poslednom májovom týždni sme sa vydali do Bratislavy načerpať informácie o novinkách z e‑commerce. A neprišli sme len dostávať, ale aj dávať – na MastersGate 2019 porozprávali aj náš Luděk a JirkaBidding Fox.

Bratislava: nie len hokej, ale tiež veľká e‑commerce scéna

V týždňoch predchádzajúcich MastersGate 2019 sa Bratislava predstavila ako hostiteľ MS v hokeji. Dlhodobo – čo konferencia a jej sprievodný program potvrdili – je tiež základňou slovenskej e‑commerce. O tom sme sa presvedčili už 28. 5. na hodnotení e‑shopov v rámci E‑Hubhub Day, ktorý predstavil veľa ctižiadostivých a dobre zvládnutých projektov.

Summit MastersGate 2019 privítal miestnych i zahraničných speakrov

Svoj cieľ- prepojiť majiteľov a prevádzkovateľov e‑shopov s marketérmi, konzultantmi a e‑commerce nadšencami – MastersGate 2019 dodržal. V budove Slovenskej sporiteľne to od rána vrelo zaujímavými prednáškami a niekoľko stovkami ľudí z e‑commerce. Medzi nimi sme mohli zahliadnuť kapacity zo sveta online marketingu, známe tváre z e‑shopov i mnoho ďalších, ktorí prišli nazbierať inšpiráciu pre svoje projekty.

Aktuálna know how a príspevok Mergada a Bidding Fox

E‑commerce udalosti pravidelne navštevujeme. Preto už vieme poznať, ktorá akcia má svoj program skutočne nabitý. MastersGate 2019 patrila medzi ne. Ak ste chceli vedieť, ako ísť v súčasnosti v e‑commerce s dobou, mnoho prednášok vám pomohlo urobiť si väčší rozhľad. Na hlavnom pódiu nás napr. zaujala výživná prednáška Michala Pastiera z reklamnej agentúry Zaraguza, ktorý popísal dôležitosť budovania značky a dlhodobých cieľov pre doručenie požadovaného výkonu.

Pri tzv. round tables, mali poobede svoj blok tiež náš Luděk Volejník a Jirka Guňka. Slovenským kolegom pomohli ujasniť si názor na zautomatizovanie procesov, ktoré pomôžu e‑shopom inzerovať na porovnávačoch tovaru.

Ďakujeme agentúre Ui42 za zorganizovanie výnimočnej konferencie, ktorej budúceho ročníka sa radi opäť zúčastníme. V jej priebehu sme opäť získali niekoľko zaujímavých rozhovorov, ktoré čoskoro zverejníme na Mergado TV.

Ak sa už nemôžete dočkať a chcete si pri práci pustiť zaujímavý rozhovor s niektorou z osobností (nie len) slovenskej e‑commerce, vyberte si z aktuálnej ponuky Mergado TV, či nášho podcastu MergadoToGo.

Mohlo by vás zaujímať:

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.