Urobte si prehľad, aké povinné parametre pridáva Heureka

Slovenská a česká Heureka rozširuje zoznam povinných parametrov v kategórii móda a nábytok. Zistite, čo by vám nemalo po novom uniknúť pri nastavovaní inzercie v tomto segmente a pripravte sa na túto zmenu s Mergadom.

Uľahčite zákazníkom cestu k produktom, ktoré budú pre nich najvhodnejšie

Začiatok júla prinesie e-shopárom inzerujúcim na Heureke nové povinnosti pri úprave feedu. Porovnávač bude ku klasicky požadovanému parametru veľkosť požadovať aj informácie o farbe, materiály a značke.

Heureka týmto krokom reaguje na filtrovanie kritérií, ktoré zákazníci pri nákupe oblečenia často využívajú. Medzi odporúčané parametre zároveň pridala štýl, strih, vzor a druh. Takéto zúženie ponuky poskytne nakupujúcim možnosť výberu z tovaru priamo na mieru.

Podrobné podmienky k povinným parametrom zo sekcie Móda nájdete na webe Heureky.

Príklad parametrov v XML súbore. Zdroj: https://sluzby.heureka.sk/napoveda/podmienky-pre-sekciu-moda/

Pri dolaďovaní kampane na Heureke nezabúdajte na kvalitný obrázok produktu. Porovnávač odporúča posielať fotografie s minimálnou veľkosťou 400 x 400 px. A nepodceňujte ani ostatné atribúty obrázkov tovaru – vyskúšajte ich kvalitu s auditom od Feed Image Editoru. Odhalíte s ním prípadné chyby v obrazovej inzercii vášho e-shopu.

Nové povinné parametre pribudnú aj do kategórie nábytok. Tag PRODUCTNAME by mal obsahovať od 1. júla informácie o veľkosti (rozmery ako výška, šírka, hĺbka) farbe a materiály častí produktu. Detaily o sekcií nábytok nájdete v nápovede od Heureky.

 

Pamätajte, čím podrobnejší popis tovaru poskytnete porovnávačom, tým ľahšie zaujmete cieľového zákazníka e-shopu. So všetkým ostatným vám pomôže Mergado a zautomatizujete s ním nastavenie vašej inzercie.

 

Mohlo by vás zaujímať:

Na Heureke si automaticky dobijete kredit a predáte potraviny

Zastavenie inzercie pre nedostatočný kredit na účte je jeden z problémov, ktorému sa chcú e-shopy na porovnávačoch vyhnúť. Heureka prišla v júni s novou funkciou, pomocou ktorej si nastavíte čiastku, ktorá sa vám po prekročení kreditu sama dobije. A to nie je všetko. Chcete na Heureke predávať potraviny? To už odteraz môžete.

07.07.2020
E-shopy na Biane oslovia nových zákazníkov pomocou funkcie Visual Search

Špecializovaný porovnávač Biano oficiálne predstavil nový dizajn webu. V rámci neho poskytol e-shopom a používateľom možnosť využívania funkcie Visual Search. Táto novinka zanalyzuje obrázky vybraného tovaru pomocou umelej intelegencie a ponúkne podobné alebo rovnaké produkty.

02.07.2020
Heureka Košík ponúka výhody najlacnejšieho marketplace na trhu

Premýšľate, ako navýšiť objednávky? Priestor Heureky láka e-shopy na nízku cenu a ďalšie výhody. Poďme si povedať, čo musíte spĺňať, aby ste mohli využiť benefity Heureka Košíku.

26.06.2020

Pridať nový komentár