Párujte silou medveďou

Aby malo inzerovanie na Heureke čo najväčší zmysel, je potrebné párovať tovar, teda správne zaradiť produkty do príslušných kategórií. Párovanie spôsobí, že je e-shop priradený už k vzniknutej produktovej karte. Produktové karty sú vo vyhľadávaní radené oproti samostatným produktom vyššie, čo vedie k vyšším konverziám. Pairing Bear je nová Mergado aplikácia pre automatizované párovanie produktov na Heureke. Využíva dáta, ktoré Heureka začala nedávno poskytovať a funguje na základe zhody EAN kódov. Poďme si ho bližšie predstaviť.

Párovanie na pár kliknutí

Pairing Bear je mocný nástroj, ktorý vám počas pár kliknutí pomôže automaticky spárovať produkty na Heureke. Využíva dáta z reportu Spárovanosť produktov, ktorý Heureka nasadila pred niekoľko týždňami – jedná sa teda o žhavú novinku. Tento dátový súbor vám pri nespárovaných produktoch zobrazí navrhovanú zmenu názvu, či kategórie produktu tak, aby bol produkt správne zaradený do katalógu Heureky. Spárovanie funguje na základe EAN kódu. Pre možnosť párovania na Heureke a pre sťahovanie dátového reportu Spárovanosť produktov je potrebné byť v PPC režime.

Náhľad aplikácie Pairing Bear.

Kde vziať dáta pre Pairing Bear

  1. Prihláste sa do Heureky
  2. Z ponuky v ľavom stĺpci v kategórii Služby vyberte odkaz Dátové prehľady.
  3. Pre získanie dát v CSV súbore kliknite na tlačítko Stiahnuť dáta v časti Spárovanosť produktov. Dáta sú dostupné iba pre e-shopy v PPC režime.
  4. CSV súbor s dátami nahrajte do aplikácie Pairing Bear.
Postup pre získanie CSV dát na Heureke. Zdroj: heureka.cz

Pairing Bear po nahraní CSV „napáruje“ produkty automaticky. Jednotlivé riadky, kde produkt z vášho feedu bude mať rovnaký EAN kód ako produkt z Heureky, budú zobrazené ako tzv. pár a taký pár bude mať rovno zatrhnutú voľbu, že sa má použiť. Ak nechcete návrh na spárovanie použiť, môžete túto voľbu ručne zrušiť, stačí len odtrhnúť „fajku“ na ľavej strane riadku jednotlivých párov.

Mergado tip

  1. Nahranie CSV súboru je jednorázové. Tento úkon je potrebné opakovať vždy, keď budete mať vo feede nové produkty, ktoré nebudú na Heureke spárované(tj. Opäť si stiahnuť z Heureky CSV a nahrať do PB).
  2. Produkty môžete v aplikácii PB vyhľadávať podľa názvu produktu a podľa ITEM_ID, filtrovať si iba nové pridané produkty a produkty s ručne zmenenými elementmi (ručne je možné upraviť PRODUCTNAME a CATEGORYTEXT) a pri väčšom počte navrhnutých párov sa automaticky objaví v spodnej časti výpisu stránkovanie.
  3. Ak ručne nebudete meniť názov alebo kategóriu produktu a necháte návrhy ako sú, v Mergade sa vytvorí automaticky výber konkrétnych produktov a pravidlo, ktoré zmení názov a prípadne aj kategóriu produktov z vášho feedu na hodnoty odpovedajúce produktovej karte na Heureke. Vďaka tomu Heureka bude schopná produkty správne napárovať.

 

Skroťte si párovacieho medveďa – bude vám skvelým pomocníkom pri získavaní nových konverzií. S novými reportmi Heureky je automatické párovanie produktov veľká zbraň, ktorá vás ľahko dostane na vyššie pozície vo vyhľadávaní. Vyskúšajte si ho na 10 dní zadarmo. A napíšte nám, ako sa vám páči.

Pridať nový komentár