Rozhovor: Ako sa nasadzujú novinky v Tescome nám porozprával Radim Roženek

Natália Saganová
25. 7. 2017
1 minúta čítania

Zhrnutie i prezentácie prednášajúcich z Nekonferencie sme Vám priniesli nedávno v článku. Ak ste sa jej ale nemohli zúčastniť, máme pre Vás ďalšiu možnosť ako sa dozvedieť z niektorých tém niečo viac. Môžete si napríklad pozrieť rozhovor s Radimom Roženkom z Tescomi.

Tescoma je firma, ktorá prináša na trh ročne viac ako 200 produktov. Mať toľko noviniek a úspešne propagovať vybrané produkty nie je ľahká úloha. Radim Roženka nám porozprával ako s touto úlohou bojujú, aké úskalia to prináša i to ako vybrať správny produkt na promovanie je občas trochu lotéria. 

 

Natália Saganová

V Mergade začínala Natálka ako copywriterka a preto môžete naraziť na jej staršie články. Teraz ju najčastejšie uvidíte pred hľadáčikom kamery a pod jej rukami vzniká aj každoročný MergadoFest. Šéfka nášho tímu nepohrdne dobrým jedlom a cestovaním, najlepšie dohromady. Je milovníčka jógy, dobrej knihy a tancovania.