Prečo je výhodné inzerovať vo vyhľadávačoch tovaru pri vstupu do zahraničia
Účinok nastupuje rýchlo
Inzercia vo vyhľadávačoch tovaru sa rozvíja omnoho rýchlejšie než SEO a často rýchlejšie než bežná PPC reklama. Je to tak ideálne jednak k získaniu prvých zákazníkov, a jednak k otestovaniu trhu. Od reakcií zákazníkov cez konkurenciu až po problémy formálneho rázu.
Konkurencia je nekompromisná
Pre vstup na trh má váš e-shop isto pripravené konkurenčné výhody, pre ktoré by si ho zákazníci mali vybrať. Budú tu však tiež nevýhody. Intenzívne porovnanie vašich ponúk s konkurenciou vám potvrdí alebo vyvráti, či budú vaše výhody dostatočné.
Príprava inzercie je lacná
Spustenie inzercie vo vyhľadávačoch tovaru je rýchle a pomerne lacné. To podtrhuje vhodnosť pre „prieskum bojom“. Pokiaľ nebude inzercia fungovať efektívne, je treba príčiny preskúmať do hĺbky a vyriešiť. Stále je lacnejšie zaplatiť tento „prieskum bojom“ a z trhu ustúpiť späť, než sa dlhé mesiace snažiť na mnohých marketingových frontách a nakoniec aj tak odísť.
Ako sa pripraviť na vstup e-shopu do zahraničia
Nerád by som vo vás vyvolal pocit, že vstup do zahraničia je vďaka vyhľadávačom tovaru hračka. Ani náhodou. Tento dej potrebuje dôkladný výskum a plánovanie. Chýbať by vám nemal:
- business plán, vrátane konkurenčných výhod, nevýhod, správneho zloženia ponuky tovaru...
- procesy nastavené na obslúženie daného trhu, od logistiky, cez platobné metódy až po zákaznícku podporu
- jazyková mutácia e-shopu vrátane cien v miestnej mene
Ako pomáha vstupu do zahraničia Mergado
Mergado pomáha v prvej rade pri konverzii dát. Ak vytvára váš e-shop XML pre Heureku, pomôže vám podpora pána Mergada „naklonovať“ tieto XML i pre iné vyhľadávače tovaru. V súčasnej dobe tak činí pre všetky české vyhľadávače tovaru a nemecké Idealo a Billiger.
Vyskúšajte si to!
Pridať nový komentár