Ako účinne upravovať feedy pre porovnávače tovaru – Dita Středová & Eliška Bielková, eBRÁNA

Článok bol publikovaný 15. 07. 2020
| 2 minúty čítania

Získajte s agentúrou eBRÁNA cenné tipy ako rozšíriť inzerciu na najväčších hráčov medzi porovnávačmi tovaru. Kam potrebujete zamerať najviac pozornosti pri úprave XML feedu? A ako si poradiť s požadovanými špecifikáciami porovnávačov? Špecialistky na online marketing, Dita Středová a Eliška Bielková, nám pre Mergado TV porozprávali, ako vytvárajú úspešné e‑shopové stratégie.

V rozhovore sa dozviete:

1:12 Ako prebieha v eBRÁNE tvorba e‑shopu?
2:11 Vytvárajú si klienti vlastné feedy alebo si volia z možností pre dané porovnávače?
2:57 Aké konkrétne služby nájdu klienti v ponuke eBRÁNY?
3:39 Dokážu klienti v eBRÁNE pracovať s dodávateľskými feedmi?
4:45 Ako funguje v eBRÁNE cenová politika?
5:44 Aké možnosti expanzie ponúkajú pre klientov?
7:06 Akým spôsobom dostane e‑shopár produkty do správnych kategórií?
7:28 Pracujú v eBRÁNE aj s analytikou z porovnávačov?
8:08 Akým spôsobom optimalizujú produkty pre porovnávače?
9:21 Akú stratégiu využívajú pri práci s kľúčovými slovami?
10:08 S akými najčastejšími chybami vo feede sa Eliška stretáva?
11:15 Používajú v eBRÁNE aj špeciálne aplikácie na bidding či analytiku?
12: 18 Aké najvýraznejšie rozdiely vníma Dita a Eliška medzi porovnávačmi tovaru?
14:32 Akú veľkú časť produktov skrývajú pri špecializovaných porovnávačoch?
16:19 Majú e‑shopári možnosť s pomocou eBRÁNY pracovať na kvalite obrázkov?
17:22 Na čo sa zamerať pri filtrovaní a popiskoch produktov?

Mohlo by vás zaujímať:

Autor / Petra Marková / 15. 07. 2020

Slovenský trh a ľubozvučnú slovenčinu má v MERGADE na starosti content špecialistka Petra. Textuje, bloguje, prekladá a s vášňou tvorí obsah na sociálne siete. A keď práve nehľadá tie správne slová, venuje svoj čas bytovej džungli, pečeniu, kaviarňam alebo cestovaniu.

Štítky: Rozhovory

Pridať nový komentár

Obsah tohto poľa je súkromný a nebude verejne zobrazený.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.