PROBIDDING 2019 – Rozhovor s Lídou Svitálkovou, Optimio

Lukáš Horák
6. 6. 2019
1 minúta čítania
PROBIDDING 2019 – Rozhovor s Lídou Svitálkovou, Optimio

Na konferencii PROBIDDING 2019 sme vyspovedali tiež PPC špecialistu z agentúry Optimio, Lídu Svitálkovou. Na svojej prednáške hovorila o dôležitosti auditov na HeruekeZboží.cz. Toto téma sme v rozhovore ešte rozviedli.

Na konferencii PROBIDDING 2019 sme vyspovedali tiež PPC špecialistu z agentúry Optimio, Lídu Svitálkovou. Na svojej prednáške hovorila o dôležitosti auditov na HeruekeZboží.cz. Toto téma sme v rozhovore ešte rozviedli. Zaujímalo nás, prečo sa auditom vôbec venovať. Ako často je dobré ich opakovať. Či aká je Lídina skúsenosť s komunikáciou chýb a neaktuálnych informácií vo feede klienta.

A pretože sme boli na konferencii o biddingu, chceli sme vedieť, ako nastavuje biddovacie kampane a na čo by užívatelia nemali pri biddingu zabúdať. A aby ste vo vašich kampaniach nastavili všetko správne, pripájame pre kontrolu Lídin checklist.

Audiozáznam videa si pustite na našom podcaste MergadoToGo:

Mohlo by vás zajímat:

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.