Ako spravovať e‑shopy počas Covid-19? Sledujte tipy od agentúry Unifer

Petra Marková
13. 11. 2020
2 minúty čítania
Ako spravovať e-shopy počas Covid-19? Sledujte tipy od agentúry Unifer

Druhá vlna pandémie Covid-19 a presun zákazníkov do online prostredia pohla s marketingovými stratégiami každého obchodu. Využite skúsenosti agentúry Unifer, ktoré získali počas náročnej jari a inšpirujte sa, ako na úspešný chod e‑shopu. Sledujte prvý virtuálny rozhovor na Mergado TV s marketingovým konzultantom Tomášom Hovězákom.

Druhá vlna pandémie Covid-19 a presun zákazníkov do online prostredia pohla s marketingovými stratégiami každého obchodu. Využite skúsenosti agentúry Unifer, ktoré získali počas náročnej jari a inšpirujte sa, ako na úspešný chod e‑shopu. Sledujte prvý virtuálny rozhovor na Mergado TV, v ktorom nám marketingový konzultant Tomáš Hovězák prezradil aj jeho tipy na efektívny home office.

Vo videu sa dozviete:

1:21 Aké boli reakcie a kroky e‑shopov pri prvej vlne Covid-19?
4:40 Ako vtedy prebiehalo nastavenie marketingových stratégii s klientmi?
6:59 Posielali e‑shopy svojim zákazníkom špeciálny mailing?
8:32 Postrehol Tomáš, že sa niektoré marketérske činnosti utlmili a iné naopak dostali do popredia?
9:36 Sledovali v agentúre Unifer, či sa CPC v prvej vlne Covid-19 zvyšovalo alebo znižovalo?
12:30 Ako výrazne sa presunul kamenný obchod do online prostredia?
13:53 Po ktorom sortimente je aktuálne väčší dopyt ako bol na jar?
15:07 Ako sa zmenili stratégie e‑shopov teraz, v predvianočnej sezóne, oproti jari?
16:01 Využili e‑shopy leto na tvorbu nových stratégii či logistiky?
17:00 Aký rozdiel vidí Tomáš v marketingových stratégiách medzi e‑shopom a kamennou predajňou?
17:57 Navyšovali pred druhou vlnou e‑shopy spoluprácu s dopravcami alebo výdajnými miestami?
20:14 Aké konkrétne opatrenie zaviedli e‑shopy pri druhej vlne Covid-19?
21:31 Urýchlil núdzový stav u e‑shopov napr. zavádzanie noviniek či nových platobných metód?
23:05 Ako si v agentúre Unifer nastavili komunikáciu s klientmi počas karantény?
24:18 Aké tipy má Tomáš na efektívny home office?
25:42 Čoho by sa e‑shopy nemali báť pri situáciách akým je pandémia Covid-19?

Mohlo by vás zaujímať:

Petra Marková

Slovenský trh a ľubozvučnú slovenčinu má v MERGADE na starosti content špecialistka Petra. Textuje, bloguje, prekladá a s vášňou tvorí obsah na sociálne siete. A keď práve nehľadá tie správne slová, venuje svoj čas bytovej džungli, pečeniu, kaviarňam alebo cestovaniu.