Druhá vlna pandémie Covid-19 a presun zákazníkov do online prostredia pohla s marketingovými stratégiami každého obchodu. Využite skúsenosti agentúry Unifer, ktoré získali počas náročnej jari a inšpirujte sa, ako na úspešný chod e-shopu. Sledujte prvý virtuálny rozhovor na Mergado TV, v ktorom nám marketingový konzultant Tomáš Hovězák prezradil aj jeho tipy na efektívny home office.
Vo videu sa dozviete:
1:21 Aké boli reakcie a kroky e-shopov pri prvej vlne Covid-19?
4:40 Ako vtedy prebiehalo nastavenie marketingových stratégii s klientmi?
6:59 Posielali e-shopy svojim zákazníkom špeciálny mailing?
8:32 Postrehol Tomáš, že sa niektoré marketérske činnosti utlmili a iné naopak dostali do popredia?
9:36 Sledovali v agentúre Unifer, či sa CPC v prvej vlne Covid-19 zvyšovalo alebo znižovalo?
12:30 Ako výrazne sa presunul kamenný obchod do online prostredia?
13:53 Po ktorom sortimente je aktuálne väčší dopyt ako bol na jar?
15:07 Ako sa zmenili stratégie e-shopov teraz, v predvianočnej sezóne, oproti jari?
16:01 Využili e-shopy leto na tvorbu nových stratégii či logistiky?
17:00 Aký rozdiel vidí Tomáš v marketingových stratégiách medzi e-shopom a kamennou predajňou?
17:57 Navyšovali pred druhou vlnou e-shopy spoluprácu s dopravcami alebo výdajnými miestami?
20:14 Aké konkrétne opatrenie zaviedli e-shopy pri druhej vlne Covid-19?
21:31 Urýchlil núdzový stav u e-shopov napr. zavádzanie noviniek či nových platobných metód?
23:05 Ako si v agentúre Unifer nastavili komunikáciu s klientmi počas karantény?
24:18 Aké tipy má Tomáš na efektívny home office?
25:42 Čoho by sa e-shopy nemali báť pri situáciách akým je pandémia Covid-19?
Pridať nový komentár