Mergado FAQ: Fakturácia v Mergade

Na začiatku každého mesiaca prebieha v Mergade fakturácia za spravované e-shopy. Mnohokrát nám však prichádzajú opakujúce sa dotazy spojené s vystavenými faktúrami, ich nastavením či zmenou údajov. Druhý diel série článkov zameraných na frekventované otázky v Mergade sa bude zaoberať preto fakturáciou.

 

Odpovede na najčastejšie otázky, ako na fakturáciu v Mergade

V Mergade rozlišujeme viaceré role, a aj keď na správe e-shopu spolupracuje viacero ľudí, faktúry chodia iba používateľovi, ktorý má úlohu tzv. vlastníka.

Detaily ohľadom nastavovanie fakturácie uvádzame v tomto videu.

V časti Nastavenie užívateľov stačí zmeniť úlohu vlastníka na iného užívateľa. Následne mu začnú chodiť faktúry a pôvodnému vlastníkovi chodiť prestanú. Prvotný vlastník zostane pripojený k e-shopu v Mergade aj naďalej. Zmení sa mu však oprávnenie na typ Zápis a môže tak vykonávať všetky úpravy feedov vrátane zmazania celého obsahu. Tento stav trvá dovtedy, dokiaľ mu nový vlastník nezruší prístup alebo si ho sám neodoberie.

 

Skontrolujte si, kto všetko má k vášmu e-shopu v Mergadu prístup a zrušte prípadné staré kontakty.

Faktúry chodia na email používateľa s rolou vlastníka. Buď na jeho kontaktný email (zapísaný tu: https://accounts.mergado.com/settings/),alebo ak si vyplní fakturačný email (či viaceré emaily) na stránce: https://accounts.mergado.com/settings2.

Áno, faktúry dohľadáte a stiahnete aj priamo v Mergade na stránke https://app.mergado.com/user/invoices/ (stránka je dostupná, ak je používateľ prihlásený). Faktúry však uvidí len užívateľ s rolou vlastníka.

Upravíte ich na stránke https://accounts.mergado.com/settings2/ (stránka je dostupná, ak je používateľ prihlásený). Prípadná zmena sa prejaví pri novo vystavených fakturách. Ak potrebujete zmeniť fakturačné údaje na už vystavenej zálohovej faktúre (PROFORM), napíšte nám na našu technickú podporu.

Úprava fakturačných údajov na stránke nastavenia firemných údajov v Mergade.

Nezobrazuje, iba ak by bolo vyplnené namiesto názvu firmy na stránke s fakturačnými údajmi stránka je dostupná, ak je používateľ prihlásený).

Ďalšie prípadné dotazy

Pozrite bod vyššie: "Kde je možné nastaviť obdobie, na aké mi bude chodiť faktúra za Mergado?"

Pozrite bod vyššie: "Na aký email chodia faktúry za Mergado?"

Pozrite bod vyššie: "Kde si môžem upraviť fakturačné údaje?"

Pozrite bod vyššie: "Možno nájsť faktúry aj priamo v Mergade?" alebo prípadne napíšte na našu technickú podporu.

Dúfame, že ste si ujasnili všetko, čo potrebujete vedieť o fakturácii a jej nastavení. Ak sme nejaký dotaz nespomenuli, kontaktujte nás na podpore. Třetí díl Mergado FAQu vás provede nejrozšířenějšími otázkami ohledně plateb v Mergadu.

 

Mohlo by vás zaujímať:

Shopion vytvára moderné e-shopové riešenie na mieru

Rozmýšľate sa, na akom riešení rozbehnete svoj e-shop? Máte na jeho fungovanie špeciálne požiadavky? Využite možnosti, ktoré ponúkajú internetové obchody od spoločnosti Shopion. Sú programované na mieru a skôr, než si ich kúpite, môžete si ich vyskúšať v režime prenájmu.

01.12.2020
Zrýchlite import a export dát v Mergade pomocou Google Sheets

Urýchliť si prácu pri nastavovaní inzercie je cieľ každého e-shopára a marketéra. V Mergade dokážete aktuálne vedľa obvyklých úkonov skrátiť dobu importu a exportu dát využitím Google Sheets. Predstavme si, ako túto funkciu využijete.

12.11.2020
Ako expandovať do Chorvátska v roku 2020

Je váš e-shop úspešný na domácej e-commerce aj na susedných trhoch? Ak zvažujete kam ďalej expandovať, vydajte sa do Chorvátska. Je to jedna z najideálnejších krajín pre expanziu v južnej Európe.

30.10.2020

Pridať nový komentár