Mergado FAQ: Fakturácia v Mergade

Na začiatku každého mesiaca prebieha v Mergade fakturácia za spravované e-shopy. Mnohokrát nám však prichádzajú opakujúce sa dotazy spojené s vystavenými faktúrami, ich nastavením či zmenou údajov. Druhý diel série článkov zameraných na frekventované otázky v Mergade sa bude zaoberať preto fakturáciou.

 

Odpovede na najčastejšie otázky, ako na fakturáciu v Mergade

V Mergade rozlišujeme viaceré role, a aj keď na správe e-shopu spolupracuje viacero ľudí, faktúry chodia iba používateľovi, ktorý má úlohu tzv. vlastníka.

Detaily ohľadom nastavovanie fakturácie uvádzame v tomto videu.

V časti Nastavenie užívateľov stačí zmeniť úlohu vlastníka na iného užívateľa. Následne mu začnú chodiť faktúry a pôvodnému vlastníkovi chodiť prestanú. Prvotný vlastník zostane pripojený k e-shopu v Mergade aj naďalej. Zmení sa mu však oprávnenie na typ Zápis a môže tak vykonávať všetky úpravy feedov vrátane zmazania celého obsahu. Tento stav trvá dovtedy, dokiaľ mu nový vlastník nezruší prístup alebo si ho sám neodoberie.

 

Skontrolujte si, kto všetko má k vášmu e-shopu v Mergadu prístup a zrušte prípadné staré kontakty.

Faktúry chodia na email používateľa s rolou vlastníka. Buď na jeho kontaktný email (zapísaný tu: https://accounts.mergado.com/settings/),alebo ak si vyplní fakturačný email (či viaceré emaily) na stránce: https://accounts.mergado.com/settings2.

Áno, faktúry dohľadáte a stiahnete aj priamo v Mergade na stránke https://app.mergado.com/user/invoices/ (stránka je dostupná, ak je používateľ prihlásený). Faktúry však uvidí len užívateľ s rolou vlastníka.

Upravíte ich na stránke https://accounts.mergado.com/settings2/ (stránka je dostupná, ak je používateľ prihlásený). Prípadná zmena sa prejaví pri novo vystavených fakturách. Ak potrebujete zmeniť fakturačné údaje na už vystavenej zálohovej faktúre (PROFORM), napíšte nám na našu technickú podporu.

Úprava fakturačných údajov na stránke nastavenia firemných údajov v Mergade.

Nezobrazuje, iba ak by bolo vyplnené namiesto názvu firmy na stránke s fakturačnými údajmi stránka je dostupná, ak je používateľ prihlásený).

Ďalšie prípadné dotazy

Pozrite bod vyššie: "Kde je možné nastaviť obdobie, na aké mi bude chodiť faktúra za Mergado?"

Pozrite bod vyššie: "Na aký email chodia faktúry za Mergado?"

Pozrite bod vyššie: "Kde si môžem upraviť fakturačné údaje?"

Pozrite bod vyššie: "Možno nájsť faktúry aj priamo v Mergade?" alebo prípadne napíšte na našu technickú podporu.

Dúfame, že ste si ujasnili všetko, čo potrebujete vedieť o fakturácii a jej nastavení. Ak sme nejaký dotaz nespomenuli, kontaktujte nás na podpore. Třetí díl Mergado FAQu vás provede nejrozšířenějšími otázkami ohledně plateb v Mergadu.

 

Mohlo by vás zaujímať:

Naučte sa, ako doplniť dátum a čas do Mergada

Ak ste natrafili pri nastavovaní inzercie alebo pri importe do e-shopového riešenia na otázku, ako dostať do Mergada dátumové a časové dáta, čítajte ďalej. Aj keď náš nástroj aktuálne neponúka špeciálnu funkciu pre prácu s týmito hodnotami, dokážete ich dostať do Mergada z Google tabuľky alebo z aplikácie Bidding Fox Elements. Ukážeme si podrobný postup ako na to.

28.05.2020
Ovládnutím všetkých možností pregenerovania dát urýchlite načítanie zmien v Mergade

Súčasťou ušetrenia času pri používaní Mergada je aj vedieť rýchlo získať prehľad o zmenách, ktoré ste vykonali. Vaše úpravy sa v Mergade objavia po pregenerovaní dát, ktoré má aktuálne niekoľko možností. Poďme si popísať, kedy a aký spôsob pregenerovania feedu sa vám bude hodiť.

09.04.2020
Zobrazte si v Mergade iba skryté produkty podľa potreby

V nedávnej dobe sa jeden z užívateľov obrátil na našu podporu, aby mu v Mergade pomohla zobraziť iba tie produkty, ktoré sú skryté na výstupe. Tento dotaz má jednoduché riešenie, ktorého znalosť by sa mohla hodiť aj ďalším marketérom či e-shopárom. Preto sme pre vás spísali krátky návod.

01.04.2020

Pridať nový komentár