Mergado FAQ: Fakturácia v Mergade

Na začiatku každého mesiaca prebieha v Mergade fakturácia za spravované e-shopy. Mnohokrát nám však prichádzajú opakujúce sa dotazy spojené s vystavenými faktúrami, ich nastavením či zmenou údajov. Druhý diel série článkov zameraných na frekventované otázky v Mergade sa bude zaoberať preto fakturáciou.

 

Odpovede na najčastejšie otázky, ako na fakturáciu v Mergade

V Mergade rozlišujeme viaceré role, a aj keď na správe e-shopu spolupracuje viacero ľudí, faktúry chodia iba používateľovi, ktorý má úlohu tzv. vlastníka.

Detaily ohľadom nastavovanie fakturácie uvádzame v tomto videu.

V časti Nastavenie užívateľov stačí zmeniť úlohu vlastníka na iného užívateľa. Následne mu začnú chodiť faktúry a pôvodnému vlastníkovi chodiť prestanú. Prvotný vlastník zostane pripojený k e-shopu v Mergade aj naďalej. Zmení sa mu však oprávnenie na typ Zápis a môže tak vykonávať všetky úpravy feedov vrátane zmazania celého obsahu. Tento stav trvá dovtedy, dokiaľ mu nový vlastník nezruší prístup alebo si ho sám neodoberie.

 

Skontrolujte si, kto všetko má k vášmu e-shopu v Mergadu prístup a zrušte prípadné staré kontakty.

Faktúry chodia na email používateľa s rolou vlastníka. Buď na jeho kontaktný email (zapísaný tu: https://accounts.mergado.com/settings/),alebo ak si vyplní fakturačný email (či viaceré emaily) na stránce: https://accounts.mergado.com/settings2.

Áno, faktúry dohľadáte a stiahnete aj priamo v Mergade na stránke https://app.mergado.com/user/invoices/ (stránka je dostupná, ak je používateľ prihlásený). Faktúry však uvidí len užívateľ s rolou vlastníka.

Upravíte ich na stránke https://accounts.mergado.com/settings2/ (stránka je dostupná, ak je používateľ prihlásený). Prípadná zmena sa prejaví pri novo vystavených fakturách. Ak potrebujete zmeniť fakturačné údaje na už vystavenej zálohovej faktúre (PROFORM), napíšte nám na našu technickú podporu.

Úprava fakturačných údajov na stránke nastavenia firemných údajov v Mergade.

Nezobrazuje, iba ak by bolo vyplnené namiesto názvu firmy na stránke s fakturačnými údajmi stránka je dostupná, ak je používateľ prihlásený).

Ďalšie prípadné dotazy

Pozrite bod vyššie: "Kde je možné nastaviť obdobie, na aké mi bude chodiť faktúra za Mergado?"

Pozrite bod vyššie: "Na aký email chodia faktúry za Mergado?"

Pozrite bod vyššie: "Kde si môžem upraviť fakturačné údaje?"

Pozrite bod vyššie: "Možno nájsť faktúry aj priamo v Mergade?" alebo prípadne napíšte na našu technickú podporu.

Dúfame, že ste si ujasnili všetko, čo potrebujete vedieť o fakturácii a jej nastavení. Ak sme nejaký dotaz nespomenuli, kontaktujte nás na podpore. Třetí díl Mergado FAQu vás provede nejrozšířenějšími otázkami ohledně plateb v Mergadu.

 

Mohlo by vás zaujímať:

Vytvorte si v Mergade vlastné makro

Nedávno sme sa v Mergade pochválili možnosťou vytvárania vlastných makier. Preto vám dnes krok za krokom predvedieme, ako sa takéto makro vytvára. Tým, že sa makrá naučíte sami pridávať a nastavovať, zautomatizujete si v Mergadu veľa úkonov.

31.03.2020
Využite expo múdro: Ako propagovať stánok na e-commerce veľtrhu?

Ako šikovne propagovať svoj tovar či služby počas e-commerce veľtrhu? Je múdre zverejňovať selfies z takejto udalosti na vašich sociálnych sieťach? Alebo ponúkať pivo potenciálnym zákazníkom? Využite čas karantény na poriadnu prípravu vášho stánku pomocou tohto vlogu

30.03.2020
Naplánujte si časové obdobie, kedy sa spustia vaše pravidlá

Okrem vylepšených makier sme v rámci aktuálneho releasu tiež predstavili funkciu plánovač pravidiel. S jeho pomocou svojim pravidlám naplánujete časové obdobia, kedy sa majú aplikovať a kedy sa majú preskakovať.

20.03.2020

Pridať nový komentár