Mergado FAQ: Fakturácia v Mergade

Na začiatku každého mesiaca prebieha v Mergade fakturácia za spravované e-shopy. Mnohokrát nám však prichádzajú opakujúce sa dotazy spojené s vystavenými faktúrami, ich nastavením či zmenou údajov. Druhý diel série článkov zameraných na frekventované otázky v Mergade sa bude zaoberať preto fakturáciou.

 

Odpovede na najčastejšie otázky, ako na fakturáciu v Mergade

V Mergade rozlišujeme viaceré role, a aj keď na správe e-shopu spolupracuje viacero ľudí, faktúry chodia iba používateľovi, ktorý má úlohu tzv. vlastníka.

Detaily ohľadom nastavovanie fakturácie uvádzame v tomto videu.

V časti Nastavenie užívateľov stačí zmeniť úlohu vlastníka na iného užívateľa. Následne mu začnú chodiť faktúry a pôvodnému vlastníkovi chodiť prestanú. Prvotný vlastník zostane pripojený k e-shopu v Mergade aj naďalej. Zmení sa mu však oprávnenie na typ Zápis a môže tak vykonávať všetky úpravy feedov vrátane zmazania celého obsahu. Tento stav trvá dovtedy, dokiaľ mu nový vlastník nezruší prístup alebo si ho sám neodoberie.

 

Skontrolujte si, kto všetko má k vášmu e-shopu v Mergadu prístup a zrušte prípadné staré kontakty.

Faktúry chodia na email používateľa s rolou vlastníka. Buď na jeho kontaktný email (zapísaný tu: https://accounts.mergado.com/settings/),alebo ak si vyplní fakturačný email (či viaceré emaily) na stránce: https://accounts.mergado.com/settings2.

Áno, faktúry dohľadáte a stiahnete aj priamo v Mergade na stránke https://app.mergado.com/user/invoices/ (stránka je dostupná, ak je používateľ prihlásený). Faktúry však uvidí len užívateľ s rolou vlastníka.

Upravíte ich na stránke https://accounts.mergado.com/settings2/ (stránka je dostupná, ak je používateľ prihlásený). Prípadná zmena sa prejaví pri novo vystavených fakturách. Ak potrebujete zmeniť fakturačné údaje na už vystavenej zálohovej faktúre (PROFORM), napíšte nám na našu technickú podporu.

Úprava fakturačných údajov na stránke nastavenia firemných údajov v Mergade.

Nezobrazuje, iba ak by bolo vyplnené namiesto názvu firmy na stránke s fakturačnými údajmi stránka je dostupná, ak je používateľ prihlásený).

Ďalšie prípadné dotazy

Pozrite bod vyššie: "Kde je možné nastaviť obdobie, na aké mi bude chodiť faktúra za Mergado?"

Pozrite bod vyššie: "Na aký email chodia faktúry za Mergado?"

Pozrite bod vyššie: "Kde si môžem upraviť fakturačné údaje?"

Pozrite bod vyššie: "Možno nájsť faktúry aj priamo v Mergade?" alebo prípadne napíšte na našu technickú podporu.

Dúfame, že ste si ujasnili všetko, čo potrebujete vedieť o fakturácii a jej nastavení. Ak sme nejaký dotaz nespomenuli, kontaktujte nás na podpore. Třetí díl Mergado FAQu vás provede nejrozšířenějšími otázkami ohledně plateb v Mergadu.

 

Mohlo by vás zaujímať:

Video-nápoveda: Ako na rýchlu manuálnu editáciu hodnôt v Mergade?

Manuálne zmeny v Mergade sú užitočnou funkciou pre menšiu skupinu konkrétnych produktov. Ak potrebujete často editovať práve tento typ sortimentu, sledujte ako si jednoducho upravíte dôležité detaily vo feede. Špecialista Luďek Volejník vás vo videu prevedie touto nenápadnou, ale za to všestrannou funkcionalitou.

02.08.2021
Oneliner zrýchľuje tvorbu výberov v Mergade

Aby mohol používateľ v Mergade vykonávať úkony rýchlejšie a pohodlnejšie. O to nám ide pri vývoji nových funkcionalít, z ktorých vám teraz predstavujeme Oneliner. Ako už vyplýva z jeho názvu, v jednom riadku dokážete po novom vyhľadávať text v často prehľadávaných elementoch.

14.07.2021
Ohliadnite sa za horúcimi novinkami v e-commerce s Mergado Insight

Bilancia posledného mesiaca a ďalšieho releasu v Mergade je online. Nový diel Mergado Insight vás za pár minút prevedie hlavnými udalosťami, ktoré zahýbali vody e-commerce. Pozrite si pravidelné zhrnutie aktualít, ktorým vás prevedie naša Natálka.

27.04.2021

Pridať nový komentár