Mergado FAQ: Platby za Mergado

Predchádzajúce dva diely z našej série o frekventovaných dotazoch zosumarizovali podstatné otázky o pregenerovaní feedu a fakturácii. V treťom pokračovaní vám zodpovieme na otázky ohľadom platenia za Mergado, tarifoch a ponúkaných zľavách.

Odpovede na najčastejšie otázky ako na platenie za Mergado

 

Ceny máme uvedené v cenníku na stránke: https://www.mergado.cz/cenik.

Áno, pre nových používateľov platí 30 denná bezplatná skúšobná doba. Po jej uplynutí prejde aplikácia automaticky do plateného režimu v prípade, že si v Mergade necháte aktívne exporty. Ak zmažete všetky skúšobné dáta najneskôr do konca skúšobného obdobia, nebude vám vystavená žiadna faktúra. Zmazať môžete exporty (v Nastavenie exportu -> zmazať export) a rovnako aj celý e-shop (v Nastavenie e-shopu -> zmazať e-shop -> týmto zmažete všetky jeho exporty). Pred koncom skúšobnej lehoty príde užívateľovi informačný e-mail.

Áno, pri platbe na 6 mesiacov je zľava 10% a pri platbe na 12 mesiacov je zľava 20%.

Aktuálne len bankovým prevodom na účet. Do budúcnosti plánujeme platby kartou.

Nie, ale túto možnosť pripravujeme.

Za každý feed sa neplatí. Platí sa za celkový počet produktov na výstupe z Mergada za všetky feedy pod jednou adresou e-shopu.

Ak teda budete mať v Mergade e-shop a pod ním 2 exporty, budete platiť tarifu podľa celkového súčtu produktov na výstupe z Mergada z oboch exportov.

Konkrétny príklad:
Ak budete mať konkrétne 500 produktov v jednom feede, dohromady budete mať 2x500 = 1000 produktov pod jedným e-shopom a to spadá do základného tarifu BASIC podľa nášho cenníka.

V nastavení fakturačných údajov dole na stránke: https://accounts.mergado.com/settings2/.

Prípadná zmena sa prejaví pri novo vystavených fakturách. Ak potrebujete zmeniť fakturačné údaje na už vystavenej zálohovej faktúre (PROFORM), napíšte nám na našu technickú podporu.

Navýšenie tarifu sa vykonáva automaticky, a to v prípade, ak počet produktov e-shopu na výstupe z Mergada spadá do vyššieho tarifu.
Pre zníženie tarifu (ak počet produktov na výstupe z Mergada klesne a e-shop by spadal do nižšieho tarifu) napíšte na našu technickú podporu.

Preplatok či platbu navyše použijeme pre budúce fakturačné obdobie alebo v prípade záujmu pošleme peniaze späť. Stačí napísať požiadavku na vrátenie peňazí našej technickej podpore.

 

Zrhnuli sme pre vás to najdôležitejšie o platení za Mergado. Ak vás zaujíma aj ďalšia oblasť v ktorej narážate na neustále otázky, napíšte nám na podporu alebo navštívte naše školenia. Naučíme vás používať Mergado od A do Z.

 

Mohlo by vás zaujímať:

Mergado FAQ: Fakturácia v Mergade

Na začiatku každého mesiaca prebieha v Mergade fakturácia za spravované e-shopy. Mnohokrát nám však prichádzajú opakujúce sa dotazy spojené s vystavenými faktúrami, ich nastavením či zmenou údajov. Druhý diel série článkov zameraných na frekventované otázky v Mergade sa bude zaoberať preto fakturáciou.

11.03.2020
Mergado FAQ: Automatické pregenerovanie dát

Na podpore a školeniach sa nás užívatelia často pýtajú na otázky rozširujúce základy Mergada. Či už medzi nich patríte tiež alebo ste v používaní nášho nástroja nováčikovia, rozhodli sme sa práve pre vás vytvoriť novú sériu článkov. V ňom na jednom mieste nájdete odpovede na mnoho otázok, ktoré vás pri používaní Mergada napadnú. V prvom diele sa zameriame na automatické pregenerovanie dát.

03.03.2020
Inzertujte na eMAGu

Zahraničná expanzia je v súčasnej e-commerce jedným z najviac rozoberaných tém. Beriete vstup na ďalšie trhy takisto vážne? Spoznajte eMAG - najväčší rumunský marketplace, ktorého pomocou dokážete osloviť aj bulharských, maďarských a poľských zákazníkov.

03.03.2020

Pridať nový komentár