Predchádzajúce dva diely z našej série o frekventovaných dotazoch zosumarizovali podstatné otázky o pregenerovaní feedu a fakturácii. V treťom pokračovaní vám zodpovieme na otázky ohľadom platenia za Mergado, tarifoch a ponúkaných zľavách.
Odpovede na najčastejšie otázky ako na platenie za Mergado
Ceny máme uvedené v cenníku na stránke: https://www.mergado.cz/cenik.
Áno, pre nových používateľov platí 30 denná bezplatná skúšobná doba. Po jej uplynutí prejde aplikácia automaticky do plateného režimu v prípade, že si v Mergade necháte aktívne exporty. Ak zmažete všetky skúšobné dáta najneskôr do konca skúšobného obdobia, nebude vám vystavená žiadna faktúra. Zmazať môžete exporty (v Nastavenie exportu -> zmazať export) a rovnako aj celý e-shop (v Nastavenie e-shopu -> zmazať e-shop -> týmto zmažete všetky jeho exporty). Pred koncom skúšobnej lehoty príde užívateľovi informačný e-mail.
Áno, pri platbe na 6 mesiacov je zľava 10% a pri platbe na 12 mesiacov je zľava 20%.
Nie, všetci majú rovnaké ceny podľa nášho cenníka: https://www.mergado.cz/cenik.
Aktuálne bankovým prevodom na účet alebo platba kartou.
Za každý feed sa neplatí. Platí sa za celkový počet produktov na výstupe z Mergada za všetky feedy pod jednou adresou e-shopu.
Ak teda budete mať v Mergade e-shop a pod ním 2 exporty, budete platiť tarifu podľa celkového súčtu produktov na výstupe z Mergada z oboch exportov.
Konkrétny príklad:
Ak budete mať konkrétne 500 produktov v jednom feede, dohromady budete mať 2x500 = 1000 produktov pod jedným e-shopom a to spadá do základného tarifu BASIC podľa nášho cenníka.
V nastavení fakturačných údajov dole na stránke: https://accounts.mergado.com/settings2/.
Prípadná zmena sa prejaví pri novo vystavených fakturách. Ak potrebujete zmeniť fakturačné údaje na už vystavenej zálohovej faktúre (PROFORM), napíšte nám na našu technickú podporu.
Navýšenie tarifu sa vykonáva automaticky, a to v prípade, ak počet produktov e-shopu na výstupe z Mergada spadá do vyššieho tarifu.
Pre zníženie tarifu (ak počet produktov na výstupe z Mergada klesne a e-shop by spadal do nižšieho tarifu) napíšte na našu technickú podporu.
Preplatok či platbu navyše použijeme pre budúce fakturačné obdobie alebo v prípade záujmu pošleme peniaze späť. Stačí napísať požiadavku na vrátenie peňazí našej technickej podpore.
Pridať nový komentár