Mergado FAQ: Platby za Mergado

Predchádzajúce dva diely z našej série o frekventovaných dotazoch zosumarizovali podstatné otázky o pregenerovaní feedu a fakturácii. V treťom pokračovaní vám zodpovieme na otázky ohľadom platenia za Mergado, tarifoch a ponúkaných zľavách.

Odpovede na najčastejšie otázky ako na platenie za Mergado

 

Ceny máme uvedené v cenníku na stránke: https://www.mergado.cz/cenik.

Áno, pre nových používateľov platí 30 denná bezplatná skúšobná doba. Po jej uplynutí prejde aplikácia automaticky do plateného režimu v prípade, že si v Mergade necháte aktívne exporty. Ak zmažete všetky skúšobné dáta najneskôr do konca skúšobného obdobia, nebude vám vystavená žiadna faktúra. Zmazať môžete exporty (v Nastavenie exportu -> zmazať export) a rovnako aj celý e-shop (v Nastavenie e-shopu -> zmazať e-shop -> týmto zmažete všetky jeho exporty). Pred koncom skúšobnej lehoty príde užívateľovi informačný e-mail.

Áno, pri platbe na 6 mesiacov je zľava 10% a pri platbe na 12 mesiacov je zľava 20%.

Aktuálne bankovým prevodom na účet, platbou kartou alebo prostredníctvom Google Pay, Apple Pay či PayPal.

Áno alebo môžete využiť aj služby Google Pay, Apple Pay, PayPal.

Za každý feed sa neplatí. Platí sa za celkový počet produktov na výstupe z Mergada za všetky feedy pod jednou adresou e-shopu.

Ak teda budete mať v Mergade e-shop a pod ním 2 exporty, budete platiť tarifu podľa celkového súčtu produktov na výstupe z Mergada z oboch exportov.

Konkrétny príklad:
Ak budete mať konkrétne 500 produktov v jednom feede, dohromady budete mať 2x500 = 1000 produktov pod jedným e-shopom a to spadá do základného tarifu BASIC podľa nášho cenníka.

V nastavení fakturačných údajov dole na stránke: https://accounts.mergado.com/settings2/.

Prípadná zmena sa prejaví pri novo vystavených fakturách. Ak potrebujete zmeniť fakturačné údaje na už vystavenej zálohovej faktúre (PROFORM), napíšte nám na našu technickú podporu.

Navýšenie tarifu sa vykonáva automaticky, a to v prípade, ak počet produktov e-shopu na výstupe z Mergada spadá do vyššieho tarifu.
Pre zníženie tarifu (ak počet produktov na výstupe z Mergada klesne a e-shop by spadal do nižšieho tarifu) napíšte na našu technickú podporu.

Preplatok či platbu navyše použijeme pre budúce fakturačné obdobie alebo v prípade záujmu pošleme peniaze späť. Stačí napísať požiadavku na vrátenie peňazí našej technickej podpore.

 

Zrhnuli sme pre vás to najdôležitejšie o platení za Mergado. Ak vás zaujíma aj ďalšia oblasť v ktorej narážate na neustále otázky, napíšte nám na podporu alebo navštívte naše školenia. Naučíme vás používať Mergado od A do Z.

 

Mohlo by vás zaujímať:

Mergado FAQ: Fakturácia v Mergade

Na začiatku každého mesiaca prebieha v Mergade fakturácia za spravované e-shopy. Mnohokrát nám však prichádzajú opakujúce sa dotazy spojené s vystavenými faktúrami, ich nastavením či zmenou údajov. Druhý diel série článkov zameraných na frekventované otázky v Mergade sa bude zaoberať preto fakturáciou.

11.03.2020
Mergado FAQ: Automatické pregenerovanie dát

Na podpore a školeniach sa nás užívatelia často pýtajú na otázky rozširujúce základy Mergada. Či už medzi nich patríte tiež alebo ste v používaní nášho nástroja nováčikovia, rozhodli sme sa práve pre vás vytvoriť novú sériu článkov. V ňom na jednom mieste nájdete odpovede na mnoho otázok, ktoré vás pri používaní Mergada napadnú. V prvom diele sa zameriame na automatické pregenerovanie dát.

03.03.2020
Inzertujte na eMAGu

Zahraničná expanzia je v súčasnej e-commerce jedným z najviac rozoberaných tém. Beriete vstup na ďalšie trhy takisto vážne? Spoznajte eMAG - najväčší rumunský marketplace, ktorého pomocou dokážete osloviť aj bulharských, maďarských a poľských zákazníkov.

03.03.2020

Pridať nový komentár