Predchádzajúce dva diely z našej série o frekventovaných dotazoch zosumarizovali podstatné otázky o pregenerovaní feedufakturácii. V treťom pokračovaní vám zodpovieme na otázky ohľadom platenia za Mergado, tarifoch a ponúkaných zľavách.

Predchádzajúce dva diely z našej série o frekventovaných dotazoch zosumarizovali podstatné otázky o pregenerovaní feedufakturácii. V treťom pokračovaní vám zodpovieme na otázky ohľadom platenia za Mergado, tarifoch a ponúkaných zľavách.

Odpovede na najčastejšie otázky ako na platenie za Mergado

  • Áno, pre nových používateľov platí 30 denná bezplatná skúšobná doba. Po jej uplynutí prejde aplikácia automaticky do plateného režimu v prípade, že si v Mergade necháte aktívne exporty. Ak zmažete všetky skúšobné dáta najneskôr do konca skúšobného obdobia, nebude vám vystavená žiadna faktúra. Zmazať môžete exporty (v Nastavenie exportu -> zmazať export) a rovnako aj celý e‑shop (v Nastavenie e‑shopu -> zmazať e‑shop -> týmto zmažete všetky jeho exporty). Pred koncom skúšobnej lehoty príde užívateľovi informačný e‑mail.

  • Áno, pri platbe na 12 mesiacov je zľava 20%.

  • Nie, všetci majú rovnaké ceny podľa nášho cenníka: https://www.mergado.sk/cennik.

  • Ak ste našimi existujúcimi zákazníkmi, máte na výber z niekoľkých možností, ako hradiť MERGADO — kartou, bankovým prevodom na účet alebo prostredníctvom platobných brán GoPay a Stripe. V regiónoch mimo Česko republiku a Slovensko neponúkame platbu bankovým prevodom. 

    Noví zákazníci využijú možnosť platby inkasom.

  • Áno. Poprípade aj pomocou platobných brán GoPay a Stripe.

  • Za každý feed sa neplatí. Platí sa za celkový počet produktov na výstupe z Mergada za všetky feedy pod jednou adresou e‑shopu.

    Ak teda budete mať v Mergade e‑shop a pod ním 2 exporty, budete platiť tarifu podľa celkového súčtu produktov na výstupe z Mergada z oboch exportov.

    Konkrétny príklad:
    Ak budete mať konkrétne 500 produktov v jednom feede, dohromady budete mať 2x500 = 1000 produktov pod jedným e‑shopom a to spadá do základného tarifu BASIC podľa nášho cenníka.

  • V nastavení fakturačných údajov dole na stránke: https://accounts.mergado.com/settings2/.

    Prípadná zmena sa prejaví pri novo vystavených fakturách. Ak potrebujete zmeniť fakturačné údaje na už vystavenej zálohovej faktúre (PROFORM), napíšte nám na našu technickú podporu.

  • Navýšenie tarifu sa vykonáva automaticky, a to v prípade, ak počet produktov e‑shopu na výstupe z Mergada spadá do vyššieho tarifu.
    Pre zníženie tarifu (ak počet produktov na výstupe z Mergada klesne a e‑shop by spadal do nižšieho tarifu) napíšte na našu technickú podporu.

  • Preplatok či platbu navyše použijeme pre budúce fakturačné obdobie alebo v prípade záujmu pošleme peniaze späť. Stačí napísať požiadavku na vrátenie peňazí našej technickej podpore.

  • Vďaka inkasu sa vám budú automaticky strhávať mesačné platby za používanie Mergada.

    • Výšku vašich platieb vypočítame podľa vašej aktuálnej tarify za využívanie služieb Mergada.
    • Platba sa odčíta automaticky prostredníctvom zabezpečených platobných brán spoločností GOPAY s.r.o. a Stripe, ktorá spĺňajú medzinárodnú najvyššiu úroveň dátovej bezpečnosti vo finančnom sektore.
    • V rámci opakovanej platby sa ukladajú informácie o platobnej karte.
    • Jej nastavenie prebieha v accounts.mergado.com.
      • Stačí kliknúť na tlačidlo Nastavenie opakovanej platby v záložke Fakturačné údaje.
      • V niekoľkých jednoduchých krokoch musíte odsúhlasiť jej založenie a parametre.
      • POZNÁMKA: V rámci aktivácie služby musíte najprv zaistiť tzv. Autorizačnú platbu, pomocou ktorej GOPAY skontroluje platnosť karty. Platba je vo výške 1,-, je dočasná a bude vám najneskôr do troch pracovných dní vrátená.
      • O jej úspešnom nastavení vás budeme informovať e‑mailom.
      • Stav objednávky si môžete zobraziť v prehľade faktúr aplikácie Mergado.
    • Opakovanú platbu môžete bez udania dôvodu kedykoľvek zrušiť v sekcii Fakturačné údaje svojho účtu. Nezabudnite, že túto zmenu musíte vykonať minimálne 3 pracovné dni pred vyúčtovaním.
    • V prípade výmeny platobnej karty a ukončenia platnosti pôvodný klient v súčasnej dobe zadáva novú opakovanú platbu, pretože sa u pôvodnej, ktorá expiruje, ukončí opakovanie platby automaticky. 
      • V tomto prípade zatiaľ žiadnu zmenu platobnej karty k už vytvorenej opakovanej platbe nie je možné vykonávať.
  • Vzhľadom na technickú náväznosť je aplikácia fakturovaná v súlade so zvolenou frekvenciou fakturácie v Mergado Editore. Nie je možné zvoliť pre jednotlivé služby rôzne frekvencie fakturácie.

Zrhnuli sme pre vás to najdôležitejšie o platení za Mergado. Ak vás zaujíma aj ďalšia oblasť v ktorej narážate na neustále otázky, napíšte nám na podporu alebo navštívte naše školenia. Naučíme vás používať Mergado od A do Z.

Mohlo by vás zaujímať:

Mohlo by vás zaujímať:

Petra Marková

Slovenský trh a ľubozvučnú slovenčinu má v MERGADE na starosti content špecialistka Petra. Textuje, bloguje, prekladá a s vášňou tvorí obsah na sociálne siete. A keď práve nehľadá tie správne slová, venuje svoj čas bytovej džungli, pečeniu, kaviarňam alebo cestovaniu.