Na ceste za kvalitnejšou kampaňou s FAVI Checklistom

Vyhľadávač FAVI rozbieha jesennú nákupnú sezónu naplno a pripravuje tak e-shopy na vianočné obdobie, ktoré sa nezadržatelne blíži. Šikovným pomocníkom pre obchodníkov je nový FAVI Checklist, ktorý využijú všetci užívatelia Mergada. Poďme sa spolu pozrieť, čo by ste nemali v prípade kampane vynechať a ako ju správne nastaviť.

Inšpirácia k lepšej inzercii

Špecializované FAVI ponúka široký záber inšpirácie nielen pre zákazníkov, ale aj e-shopy či obchodníkov. Nástrojom, ktorý má prispieť hlavne k dobrej aktualizácií kampaní na FAVI je Checklist obsahujúci 18 otázok. Vďaka nim si viete hravo určiť bezproblémové oblasti a nájsť vaše slabé miesta v príprave na vianočnú sezónu.

Ukážka FAVI Checklistu. Zdroj:https://lnk.sk/JNS4

Vyladené jesenné kampane

V nasledujúcich týždňoch je potrebné zbystriť pri zasielaní všeobecných kategórií – dáta musia byť čo najpodrobnejšie a najpresnejšie. E-shopy sa musia prichystať aj na zmeny akceptovanej kategórie import produktu. Pozornosť by mala smerovať hlavne k univerzálnym pojmom zľava, výpredaj, akcia, týždenná kolekcia, príslušenstvo a podobne. Produkty zo všeobecných kategórií sa nebudú do katalógu importovať a môže to ovplyvniť načítanú ponuku s takto uvedenou kategóriou.

Zasielanie správnej kategórie do FAVI je polovica úspechu. Vyhľadávač má vlastný strom kategórií a používanie všeobecných slov má povolené v prípade dostatočne konkrétnosti.

Vrámci vytvárania exportu na FAVI s využitím pravidla Hromadne premenovať kategórie alebo Hromadne prepísať hodnoty a elementu CATEGORYTEXT na výstupe, dokáže Mergado kategórie našepkávať.

Príklad: Obývačka > Sedacie súpravy > výpredaj

Príklad FAVI strom kategórií. Zdroj:https://favi.sk/strom-kategorii

FAVI tipy

Prípravy by sa nemali týkať len XML feedu, ale nad sezónou je nutné premýšlať komplexnejšie. Všetky úpravy môžu zvýšiť konverznú mieru e-shopu:

  • Pozrite sa na svoj e-shop z pohľadu užívateľa a zistite, či funguje každý krok ako má. Dáva vám to priestor na opravenie chýb a vyhnete sa nepríjemným e-mailom od zákazníkov.
  • Zjednodušte objednávkový proces.
  • Poskytnite návštevníkom čo najviac detailov o produktoch a informujte ich pravidelne o priebehu objednávky.
  • Reagujte na všetky recenzie – na pozitívne, ale aj na tie negatívne. Prípadné reklamácie riešte aktívne.

Vyskúšali ste si Checklist od FAVI alebo máte iné overené tipy na prípravu nákupnej sezóny? Dajte nám vedieť do komentára.

Mohlo by vás zaujímať:

Zaraďujte tovar na FAVI podľa nového stromu kategórií

Porovnávač nábytku FAVI predstavil vlastný strom kategórií. S jeho pomocou lepšie zaradíte produkty do kategórií. Ak budete do FAVI posielať správne kategórie, odstránite tým riziko, že váš tovar nebude zaradení do jeho ponuky.

21.05.2019
Buďte pripravení na plánované zmeny na FAVI

V nadchádzajúcich týždňoch pripravuje vyhľadávač nábytku a dekorácií FAVI dve dôležité zmeny. Po novom budú inzerenti musieť povinne zasielať identifikátor produktov a uvádzať jeho kategóriu. Poďme si tieto zmeny predstaviť bližšie.

30.04.2019

Pridať nový komentár