Mergado má nové workshopy

Mergado je komplexný nástroj, v ktorom sa toho dá urobiť naozaj veľa. Aby sme čo najviac uľahčili jeho užívateľom jeho pochopenie, pripravili sme nový workshop. A keďže druhá najžhavejšia vec po Mergade je aplikácia Bidding Fox, máme workshop aj o ňom!

Workshop: Začíname s Mergadom

Či už ste nový užívateľ Mergada, alebo pracovník v agentúre, ktorý spravuje niekoľko e-shopov, náš workshop sa vám zíde. So školiteľom prejdete od prvého nahratia exportu do Mergada, po komplexnejšie úpravy a zložitejšie nastavenia. Po školení budete profík!

Na čo je workshop zameraný:

  • Nastavenie a funkcie Mergada
  • Najčastejšie spôsoby využitia Mergada
  • Pokročilé možnosti Mergada pri správe inzercie na cenových porovnávačoch a PPC systémoch
  • Aplikácie

Viac sa o workshope dočítate tu.

Workshop: Ako na automatický bidding pomocou Bidding Fox

Našu aplikáciu Bidding Fox asi nemusíme predstavovať. Ak ale neviete, čo všetko dokáže, určite sa pozrite sem. Jej pomocou dokážete biddovať na Heureke niekoľkokrát za deň a mať tak svoju inzerciu stále pod kontrolou. Workshop je určený všetkým, ktorí s biddingom len začínajú, no nové postrehy a tipy si odnesú aj tí, ktorí už pomocou aplikácie biddujú. Pretože sa za posledné mesiace v nej toho naozaj dosť vylepšilo.

Na čo je workshop zameraný:

  • Čo je bidding a ako funguje aukcia
  • Ako nastaviť prvú stratégiu a detail stratégie
  • Štatistiky v Bidding Fox
  • Analýza stavu inzercie na základe aktuálnych dát z Heureky
  • Diagnostika podrobne: čo sú Odporúčania, Varovania a Problémy

Viac sa o workshope dočítate tu.

Školenie optimalizácie pre vyhľadávače tovaru

Toto školenie síce nie je nové, ale aj tak si ho pripomeňme. Je určené pre pokročilejších používateľov Mergada a jeho absolvovanie je podmienkou pre získanie našej certifikácie. Je jedno, či ste SEO konzultant, správca PPC reklamy, či iný profesionál z marketingovej agentúry, alebo freelancer. Naše školenie vám pomôže lepšie pochopiť vyhľadávače tovaru a využitie Mergada.

Na čo je školenie zamerané:

  • Slovenské a české vyhľadávače tovaru
  • Riadenie platenej inzercie na Heureke a Zboží.cz
  • Príklady porovnania rentability inzercie s tradičnými PPC kampaňami (Sklik, AdWords),katalógy (Firmy.cz), SEO a ďalšími formami propagácie e-shopu
  • Príklady zapojenia marketingu vo vyhľadávačoch tovaru do pracovných procesov marketingovej agentúry

Viac sa o školení dočítate tu.

Pridať nový komentár