Hľadajú vaši klienti spôsob, ako ich e-shopom navýšiť množstvo preklikov na Heureke? Vysvetlite im výhodu plateného PPC režimu. Ich tovar dostane prednosť vo fulltextovom vyhľadávaní a zaradí sa do katalógu Heureky. Toto zobrazenie prinesie e-shopom až trojnásobný nárast preklikov.
Dva režimy
E-shopy majú možnosť využiť 2 základné režimy. Ich hlavný rozdiel je v spôsobe vyhľadávania a radenia ponuky.
- FREE režim – bezplatný, produkty sa budú zobrazovať len vo fulltexte a až za produkty z katalógu
- PPC režim – aktivácia dobitím kreditu v administrácii obchodu na Heureke (najnižšia možná čiastka na dobitie kreditu je 30 EUR bez DPH a prekliky sú účtované podľa cenníku preklikov, pri vybití kreditu sa e-shop automaticky prepne do režimu FREE), produkty sa napárujú do príslušných kategórií, v ktorých sú rovnaké ponuky e-shopov združované na jednu stránku a radené podľa ceny
Ako funguje PPC režim na Heureke
E-shop si najskôr nabije kredit a potom si v položke Nastavenie cien prekliku zvolí ceny za prichádzajúceho návštevníka podľa sekcií Heureky.
E-shop sa radí na základe:
- ponúknutej ceny
- hodnotenia e-shopu v Overené zákazníkmi
- dostupnosti tovaru
- ceny tovaru
E-shop platí iba cenu, ktorú je potrebné dať, aby sa umiestnil na zvolenej pozícii. Ceny preklikov nastavíte v administrácii, v ktorej tiež vidí históriu preklikov a platieb.
Výhody PPC režimu
Okrem zobrazovania produktov v katalógu Heureky a prednostne vo výsledkoch vyhľadávania ponúka PPC režim oproti FREE režimu niekoľko zásadných výhod:
- Na klientov e-shop sa preklikne až trikrát viac návštevníkov (ovplyvňuje to výška dobitého kreditu a kategórie, v ktorých obchod pôsobí – aktuálne najzaujímavejšie kategórie sú Obuv, Bicykle, Chladničky, Pračky, Vysávače, Liehoviny, Notebooky a Tablety).
- Po získaní certifikátu Overené zákazníkmi môžete začať biddovať a tak zvýšiť šancu e-shopu na umiestnenie medzi prvými tromi odporúčanými obchodmi v „Boxe odporúčaných obchodov.
- Dokážete zmerať konverzie.
- Budete môcť sťahovať sortiment report.
- E-shop sa môže zapojiť do projektu Obchody na blízku.
- E-shop sa môže zapojiť do Heureka Košíku.
Mergado tip 1
Ak chce klient využívať možnosti PPC režimu, musí v Heureke po novom povinne nastaviť, či je Platiteľ DPH alebo Neplatiteľ DPH.
Toto políčko nájdete v administrácii obchodu:
- V záložke Prehľad, po kliknutí na Zmeniť fakturačné údaje.
- V záložke Stav kreditu dole, kde je tlačítko Zmeniť pri uvedených fakturačných údajoch.
- Po kliknutí na Dobiť kredit (ak ešte nemáte zvolenú možnosť).
Nie je si váš klient istý, či je platiteľ DPH? Heureka spísala podmienky k vyplneniu fakturačných údajov na svojom blogu.
Mergado tip 2
Ak má klientov e-shop dobitý kredit a je v PPC režime, môže prepínať medzi PPC a FREE režimom. To sa dá najmä využiť v období dovolenky. Keď prepnete obchod do FREE režimu, produkty v katalógu Heureky prestanú byť aktívne a zobrazí sa opäť len vo fulltexte. Po prepnutí späť do PPC sa produkty zaradia do katalógu Heureky tam, kde boli (za podmienky, že nedošlo k zmene názvu produktu, URL produktu, či nedošlo k zmene názvu produktu, URL produktu, či názvu kategórie).
Pridať nový komentár