Strojnásobte prekliky na Heureke

Hľadajú vaši klienti spôsob, ako ich e-shopom navýšiť množstvo preklikov na Heureke? Vysvetlite im výhodu plateného PPC režimu. Ich tovar dostane prednosť vo fulltextovom vyhľadávaní a zaradí sa do katalógu Heureky. Toto zobrazenie prinesie e-shopom až trojnásobný nárast preklikov.

Dva režimy

E-shopy majú možnosť využiť 2 základné režimy. Ich hlavný rozdiel je v spôsobe vyhľadávania a radenia ponuky.

  • FREE režimbezplatný, produkty sa budú zobrazovať len vo fulltexte a až za produkty z katalógu
  • PPC režim – aktivácia dobitím kreditu v administrácii obchodu na Heureke (najnižšia možná čiastka na dobitie kreditu je 30 EUR bez DPH a prekliky sú účtované podľa cenníku preklikov, pri vybití kreditu sa e-shop automaticky prepne do režimu FREE), produkty sa napárujú do príslušných kategórií, v ktorých sú rovnaké ponuky e-shopov združované na jednu stránku a radené podľa ceny
Produkty zaradené v katalógu. Zdroj: https://blog.heureka.sk

Ako funguje PPC režim na Heureke

E-shop si najskôr nabije kredit a potom si v položke Nastavenie cien prekliku zvolí ceny za prichádzajúceho návštevníka podľa sekcií Heureky.

E-shop sa radí na základe:

E-shop platí iba cenu, ktorú je potrebné dať, aby sa umiestnil na zvolenej pozícii. Ceny preklikov nastavíte v administrácii, v ktorej tiež vidí históriu preklikov a platieb.

Výhody PPC režimu

Okrem zobrazovania produktov v katalógu Heureky a prednostne vo výsledkoch vyhľadávania ponúka PPC režim oproti FREE režimu niekoľko zásadných výhod:

  1. Na klientov e-shop sa preklikne až trikrát viac návštevníkov (ovplyvňuje to výška dobitého kreditu a kategórie, v ktorých obchod pôsobí – aktuálne najzaujímavejšie kategórie sú Obuv, Bicykle, Chladničky, Pračky, Vysávače, Liehoviny, Notebooky a Tablety).
  2. Po získaní certifikátu Overené zákazníkmi môžete začať biddovať a tak zvýšiť šancu e-shopu na umiestnenie medzi prvými tromi odporúčanými obchodmi v „Boxe odporúčaných obchodov.
  3. Dokážete zmerať konverzie.
  4. Budete môcť sťahovať sortiment report.
  5. E-shop sa môže zapojiť do projektu Obchody na blízku.
  6. E-shop sa môže zapojiť do Heureka Košíku.
Ako sa oplatí PPC režim na Heureke. Zdroj: https://blog.heureka.sk

Mergado tip 1

Ak chce klient využívať možnosti PPC režimu, musí v Heureke po novom povinne nastaviť, či je Platiteľ DPH alebo Neplatiteľ DPH.

Toto políčko nájdete v administrácii obchodu:

  1. V záložke Prehľad, po kliknutí na Zmeniť fakturačné údaje.
  2. V záložke Stav kreditu dole, kde je tlačítko Zmeniť pri uvedených fakturačných údajoch.
  3. Po kliknutí na Dobiť kredit (ak ešte nemáte zvolenú možnosť).

Nie je si váš klient istý, či je platiteľ DPH? Heureka spísala podmienky k vyplneniu fakturačných údajov na svojom blogu.

Nastavenie fakturačných údajov v záložke Stav kreditu. Zdroj: https://blog.heureka.sk

Mergado tip 2

Ak má klientov e-shop dobitý kredit a je v PPC režime, môže prepínať medzi PPC a FREE režimom. To sa dá najmä využiť v období dovolenky. Keď prepnete obchod do FREE režimu, produkty v katalógu Heureky prestanú byť aktívne a zobrazí sa opäť len vo fulltexte. Po prepnutí späť do PPC sa produkty zaradia do katalógu Heureky tam, kde boli (za podmienky, že nedošlo k zmene názvu produktu, URL produktu, či nedošlo k zmene názvu produktu, URL produktu, či názvu kategórie).

 

Nastavenie zobrazovania obchodov. Zdroj: https://blog.heureka.sk

Získajte viac návštev prechodom na PPC režim. Riaďte cenu inzercie pomocou elementov HEUREKA_CPC a CPC. Potrebujete s ich používaním poradiť? Napíšte nám, alebo zavolajte.

Pridať nový komentár