Využite expo múdro: Ako propagovať stánok na e‑commerce veľtrhu?

Lukáš Horák
30. 3. 2020
1 minúta čítania
Využite expo múdro: Ako propagovať stánok na e-commerce veľtrhu?

Ako šikovne propagovať svoj tovar či služby počas e‑commerce veľtrhu? Je múdre zverejňovať selfies z takejto udalosti na vašich sociálnych sieťach? Alebo ponúkať pivo potenciálnym zákazníkom? Využite čas karantény na poriadnu prípravu vášho stánku pomocou tohto vlogu

Ako šikovne propagovať svoj tovar či služby počas e‑commerce veľtrhu? Je múdre zverejňovať selfies z takejto udalosti na vašich sociálnych sieťach? Alebo ponúkať pivo potenciálnym zákazníkom? Až sa obdobie marketingových veľtrhov opäť rozprúdi, vystavovatelia budú súťažiť o záujem každého návštevníka. Využite čas karantény na poriadnu prípravu vášho stánku pomocou tohto vlogu

Zvýšte váš predaj vhodnou propagáciou

Propagácia vašich služieb na akciách ako Berlin Ecommerce Expo je skvelý spôsob zvýšenia vášho predaja. Keď sme sa s Mergado tímom vydali do Berlína, rozhodli sme sa natočiť tematický vlog.

Podelíme sa s vami o znalosti, ktoré sme získali počas rokov tvorby reklamy Mergada pre veľtrhy v krajinách ako je Poľsko alebo Česko. Nájdete v ňom informácie o tom, ako pripraviť svoj priestor, svojich zamestnancov a hlavne ako sa počas veľtrhu stať nezabudnuteľnými.

Ak vhodne prispôsobíte svoj stánok a pripravíte svojich zamestnancov, v období veľtrhov, ktoré nastane po skončení karantény, iste zaujmete mnoho nových zákazníkov. Pre viac informácií o tom, ako vyniknúť v ecommerce a v inzercii na zbožácích navštívte náš blogYouTube kanál.

Mohlo by vás zaujímať:

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.