Inzerujte na Árukereső.hu, najväčšom maďarskom porovnávači

Dobyli ste úspešne s vašim e-shopom susedné trhy a rozmýšľate, kam ďalej? O maďarskej e-commerce sa už niekoľko rokov hovorí, že je jedným z najideálnejších cieľov pre expandujúce e-shopy. A kde inde v Maďarsku začať inzerovať, než na najväčšom miestnom porovnávači Árukereső. Poďme si predstaviť jednotku medzi maďarskými porovnávačmi a možnosti, ako vám na nej s inzerciou pomôže Mergado.

Árukereső je najobľúbenejší porovnávač v Maďarsku

Firma Árukereső funguje od roku 2004. Okrem Maďarska pôsobí pod názvami Compare v Rumunsku a Pazaruvaj v Bulharsku. Všetky sú od roku 2016 členmi Heureka Group.

V súčasnej dobe tu inzeruje cez 3900 e-shopov. Priemerná mesačná návštevnosť porovnávača je okolo 12 miliónov užívateľov. Porovnávač funguje na webovom rozhraní aj v mobilnej aplikácii a má veľmi intuitívne rozhranie.

Podľa dát Similar Webu je 70% týchto príchodov organického pôvodu, ostatní návštevníci na stránky prichádza cez platenú reklamu. Tieto dáta a informácie Heureka Group jasne ukazujú, že sa na jednotke medzi porovnávači v maďarskej e-commerce určite oplatí inzerovať.

Premýšľate, ako uspieť medzi konkurenciou maďarskej e-commerce? Získajte viac zákazníkov v Maďarsku. Pomocou bezkontaktnej dopravy a bezdotykových platieb

Návštevnosť Árukereső.hu. Zdroj: https://www.similarweb.com/website/arukereso.hu/

Ako funguje Árukereső.hu pre e-shopy

  • Ponuku e-shopu nahráte cez CSV alebo XML v špecifikácii Árukereső. V prípade nejasností môžete okrem technickej podpory porovnávača kontaktovať podporu Heureky, ktorá vám schvaľovacím procesom pomôže prejsť.
  • Inzerciu platíte klasicky za preklik na stránku e-shopu. Cena za preklik sa líši podľa jednotlivých kategórií. Pre aktiváciu je potrebné si dobiť kredit v minimálnej výške 10 tisíc HUF.
  • Po úspešnej registrácii na sa môžete zapojiť do programu Overené zákazníkmi (Megbízható bolt). V rámci tohto programu Árukereső automatizovane zasiela dotazníky spokojnosti vašim zákazníkom. Ak získate 10 recenzií počas 60 dní s hodnotením minimálne 4,2, obdržíte priehľadný odznak, ktorý umiestnite na vaše stránky. Pri zisku 60 recenzií za 60 dní s minimálnym hodnotením 4,6 získavate zelený odznak.
  • Ak váš e-shop bude mať odznak Megbízható bolt, môžete sa zúčastniť maďarskej verzie akcie ShopRoku. V prípade, že váš e-shop zvíťazí v niektorej z kategórií, získa odznak, ktorý sa zobrazí napr. rovno na produktovej karte.
  • E-shopy taktiež môžu získať ocenenie Kvalitný e-shop (Termék kiemelése). Určuje sa podľa niekoľkých vybraných kritérií.
  • Árukereső je CSS partnerom Google. Služby porovnávača tak využijete aj pre lacnejšiu inzerciu na maďarskom Google.
Produktová karta na Árukereső. Zdroj: https://www.arukereso.hu/

Na čo nasmiete zabudnúť

  • používajte povinný element pre cenu bez DPH: NET_PRICE – Árukereső (rovnako ako ostatné miestne porovnávače) používa element kvôli vysokému DPH v Maďarsku, hoci napr. v Bulharsku alebo Rumunsku používanie tohto elementu povinné nie je
  • používajte .hu doménu
  • Maďari málo dôverujú nepreloženému e-shopu - venujte dostatok času prekladu do maďarčiny
  • používajte vo feede správnu menu HUF - táto častá chyba vytvára nezrovnalosti v cenách aj v obrate

S Mergadom nastavíte inzerciu pre Árukereső sami

Zvažujete expanziu na maďarský online trh? S Mergadom využijete formáty pre porovnávače tovaru, ktoré už používate a prevediete ich na tie, ktoré aktuálne potrebujete. S našim virtuálnym správcom dokážete automatizovane spravovať dátové feedy. V Mergade zvládnete inzerciu e-shopu spravovať sami - zrýchlite tým každodenné marketingové úkony a ušetríte náklady za prácu programátorov.

 

Neváhejte nad inzerciou na Árukereső. V Maďarsku je síce prísnejšie podnikateľské prostredie ako je napr. na Slovensku či v Českej republike, ale využíva ho stále viac a viac zahraničných e-shopov. Zaujíma vás inzercia v ďalších štátoch? Vyskúšajte rumunský eMAG alebo poľské Allegro.

 

Mohlo by vás zaujímať:

Zabodujte na nemeckom e-commerce trhu s udržateľnosťou

Udržateľnosť je téma, ktorá zaujíma nemeckých zákazníkov z roka na rok čoraz viac a ktorá je v Nemecku aktuálne tretím najdôležitejším kritériom pri výbere tovaru. Pripravili sme pre vás článok, v ktorom sa dozviete, ako váš biznis urobiť udržateľnejším a viac tým zabodovať u nemeckých zákazníkov.

13.01.2021
Veľký prehľad slovenskej e-commerce v roku 2020

Slovenský online trh si vytvoril v posledných rokoch silné miesto na mape európskej e-commerce. Cieľom zahraničných obchodníkov je vďaka nízkym nákladom na správu e-shopu a rýchlemu tempu rastu, ktoré medziročne stúplo na 16%. Využite jeho potenciál a naštartujte podnikanie na Slovensku.

25.11.2020
Ako expandovať do Chorvátska v roku 2020

Je váš e-shop úspešný na domácej e-commerce aj na susedných trhoch? Ak zvažujete kam ďalej expandovať, vydajte sa do Chorvátska. Je to jedna z najideálnejších krajín pre expanziu v južnej Európe.

30.10.2020

Pridať nový komentár