Svet internetového obchodu sa v období pandémie musel prispôsobiť mnohým zmenám. Nové riešenia poľských e-commerce služieb a ich užívateľov priniesli niekoľko trendov. Aby ste mohli vytvárať čo najúspešnejšie stratégie, musíte tieto trendy poznať a pracovať s nimi. Prečítajte si tento článok a zareagujte na zmeny v poľskej e-commerce včas. Či už v Poľsku predávate, alebo sa na to chystáte, ich využívaním predstihnete konkurenciu pri získavaní zákazníkov.
Aké aktuálne trendy v poľskej e-commerce vám pomôžu skvalitniť stratégie
Zamerajte inzerciu na Skąpiec
Dvojka medzi poľskými porovnávačmi tovaru s ponukou 13 tisíc obchodov a takmer 3 miliónmi návštev mesačne, Skąpiec, aktuálne zaznamenal 64% nárast počtu užívateľov a 81% zvýšenie konverzií (v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka).
Aké sú dôvody jeho úspechu:
- redesign hlavnej stránky - predtým neprehľadné kategórie boli nahradené ľahko prístupnými blokmi, ktoré možno filtrovať (zdravotníctvo, teplomery, home office, práca z domu, záhrada, atď.)
- spolupráca s dopravcom InPost umožňujúca bezkontaktné doručenie pri objednaní z webu
Doručujte objednávky so službou InPost
- Kľúč úspechu dopravcu InPost je bezkontaktné doručovanie balíkov. Táto služba zaručuje doručenie objednávok do krabíc bez nutnosti kontaktu s inou osobou. Užívateľ si ju pohodlne aktivuje z rozhrania smartfónu.
- InPost spustil aj multidelivery - táto možnosť ponúka príjemcom doručenie viacerých rôznych objednávok naraz. Tie dorazia v rovnaký deň a v jednom balíku - služba štartuje 15. mája.
Veľký maloobchodní hráči útočia na e-commerce
Nemožnosť predávať v kamenných obchodoch prinútila mnoho maloobchodníkov sústrediť sa viac na vylepšenie ich e-shopov.
Medzi spoločnosti, ktoré zaznamenali masívny nárast predajov na internete, patrí predovšetkým skupina CCC. Oproti minulému roku, kedy obchodovala v pomere 25% online a 75% maloobchodne, sa v prvej štvrtine tohto roka toto číslo takmer zrovnalo na 45% za elektronický obchod a 55% za retail.
Skupine CCC sa tak oplatilo sústredenie na zdokonalenie online predajných kanálov a zníženie investičných nákladov do maloobchodu. Je pravdepodobné, že takto významný hráč ovplyvní pomer síl na poľskom elektronickom trhu.
Prispôsobte váš e-shop najnovším trendom - pri dynamickom vývoji poľskej e-commerce budete mať istotu, že ste vašu stratégiu nasmerovali správnou cestou. S Mergadom ušetriť náklady za externých zamestnancov, a pritom dokážete spravovať inzerciu na porovnávačoch tovaru sami.
Pridať nový komentár