Kreatívne riešenia vám privedú viac zákazníkov: Poľská e-commerce počas pandémie #2

Svet internetového obchodu sa v období pandémie musel prispôsobiť mnohým zmenám. Nové riešenia poľských e-commerce služieb a ich užívateľov priniesli niekoľko trendov. Aby ste mohli vytvárať čo najúspešnejšie stratégie, musíte tieto trendy poznať a pracovať s nimi. Prečítajte si tento článok a zareagujte na zmeny v poľskej e-commerce včas. Či už v Poľsku predávate, alebo sa na to chystáte, ich využívaním predstihnete konkurenciu pri získavaní zákazníkov.

Aké aktuálne trendy v poľskej e-commerce vám pomôžu skvalitniť stratégie

Zamerajte inzerciu na Skąpiec

Dvojka medzi poľskými porovnávačmi tovaru s ponukou 13 tisíc obchodov a takmer 3 miliónmi návštev mesačne, Skąpiec, aktuálne zaznamenal 64% nárast počtu užívateľov a 81% zvýšenie konverzií (v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka).

Aké sú dôvody jeho úspechu:

  • redesign hlavnej stránky - predtým neprehľadné kategórie boli nahradené ľahko prístupnými blokmi, ktoré možno filtrovať (zdravotníctvo, teplomery, home office, práca z domu, záhrada, atď.)
  • spolupráca s dopravcom InPost umožňujúca bezkontaktné doručenie pri objednaní z webu
Náhľad ponuky na Skąpiec.pl. Zdroj: skąpiec.pl

Doručujte objednávky so službou InPost

  1. Kľúč úspechu dopravcu InPost je bezkontaktné doručovanie balíkov. Táto služba zaručuje doručenie objednávok do krabíc bez nutnosti kontaktu s inou osobou. Užívateľ si ju pohodlne aktivuje z rozhrania smartfónu.
  2. InPost spustil aj multidelivery - táto možnosť ponúka príjemcom doručenie viacerých rôznych objednávok naraz. Tie dorazia v rovnaký deň a v jednom balíku - služba štartuje 15. mája.

 

Veľký maloobchodní hráči útočia na e-commerce

Nemožnosť predávať v kamenných obchodoch prinútila mnoho maloobchodníkov sústrediť sa viac na vylepšenie ich e-shopov.
Medzi spoločnosti, ktoré zaznamenali masívny nárast predajov na internete, patrí predovšetkým skupina CCC. Oproti minulému roku, kedy obchodovala v pomere 25% online a 75% maloobchodne, sa v prvej štvrtine tohto roka toto číslo takmer zrovnalo na 45% za elektronický obchod a 55% za retail.
Skupine CCC sa tak oplatilo sústredenie na zdokonalenie online predajných kanálov a zníženie investičných nákladov do maloobchodu. Je pravdepodobné, že takto významný hráč ovplyvní pomer síl na poľskom elektronickom trhu.

 

Prispôsobte váš e-shop najnovším trendom - pri dynamickom vývoji poľskej e-commerce budete mať istotu, že ste vašu stratégiu nasmerovali správnou cestou. S Mergadom ušetriť náklady za externých zamestnancov, a pritom dokážete spravovať inzerciu na porovnávačoch tovaru sami.

 

Mohlo by vás zaujímať:

Více nákupů online a bezpečné doručení: Polská e-commerce během pandemie

Polská e-commerce je nejrychleji rostoucím trhem elektronického obchodu v Evropě. Stejně jako ostatní trhy, je i ten polský ovlivněný situací v době pandemie Covid-19. Udělejte si přehled o tom, co se děje. V náročném období tak snáze zacílíte svoji inzerci a oslovíte více zákazníků.

21.04.2020
Inzerujte na eMAGu

Zahraniční expanze je v současné e-commerci jedním z nejvíce propíraných témat. Berete vstup na další trhy také vážně? Poznejte eMAGnejvětší rumunské marketplace, jehož pomocí dokážete oslovit i bulharské, maďarské a polské zákazníky.

04.03.2020
Logistika, ekologie a vše ostatní o polské e-commerce v roce 2019

V Polsku je více než 27,5 milionu uživatelů internetu. 62 % z nich nakupuje online. Jakým způsobem Poláci nakupují online? A s čím vám letos v Polsku pomůže Mergado? Tyto informace najdete v tomto článku.

09.01.2020

Pridať nový komentár