NajNákup.sk je jeden z najväčších slovenských porovnávačov tovaru. Pokiaľ inzerujete na Slovensku, NajNákup.sk je výrazným marketingovým kanálom pre prevádzkovateľov internetových obchodov.
Slovenský online trh si vytvoril v posledných rokoch silné miesto na mape európskej e-commerce. Cieľom zahraničných obchodníkov je vďaka nízkym nákladom na správu e-shopu a rýchlemu tempu rastu e-commerce, ktorá medziročne stúpla o 15 %. Využite jeho potenciál a naštartujte podnikanie na Slovensku.
Po posledných pomerne zásadných novinkách z Pricemanie, prichádzajú akoby obratom novinky z Najnákupu. Týkajú sa hlavne zmien podmienok v cenníku a možnostiach biddingu.
Je poradie návštevnosti stále jasne dané ako sme avizovali pred časom v prehľade cenových porovnávačov? V Mergade si už tradične zosumarizujeme predchádzajúci rok cenových porovnávačov na slovenskom trhu.
Ako sme už spomenuli v minulom diele, dnes si predstavíme všetky dostupné cenové porovnávače na ktorých sa oplatí inzerovať na Slovensku. Povieme si, čo ponúka každý z nich, prečo inzerovať alebo neinzerovať na danom porovnávači a mnohé iné.
S Igorom Gazdaricom, zakladateľom a zároveň aj riaditeľom webového portálu Najnákup.sk, sme sa rozprávali o histórii tohoto portálu, o tom ako fungujú niektoré procesy v pozadí Najnákupu, ktoré bežný užívateľ nevidí. A v neposlednom rade aj o tom, čo nové chystá Najnákup pre svojich užívateľov v roku 2015. Nech sa páči, prečítajte si rozhovor.
Na otázku, či priniesla Heureka inzerujúcim e-shopom viac tržieb, než NajNakup.sk a Pricemania.sk asi dokážete odpovedať. Ale ako sa zmenil celý trh vyhľadávačov tovaru na Slovensku, vyrástol, alebo sa zmenšil? Ako sa zmenily návštevnosti jednotlivých vyhľadávačov tovaru? Spracoval som verejné prístupy AIMmonitoru a výsledky si môžete prečítať nižšie.
Zvýšte konkurencieschopnosť značky aoslovte nových zákazníkov prostredníctvom oblúbených porovnávačov tovaru. Ktoré patria u nakupujúcich na Slovensku medzi najvýhľadávanejšie?