NajNákup.sk

NajNákup.sk je jeden z najväčších slovenských porovnávačov tovaru. Pokiaľ inzerujete na Slovensku, NajNákup.sk je výrazným marketingovým kanálom pre prevádzkovateľov internetových obchodov. 

Odborné články o NajNákup.sk:

Po posledných pomerne zásadných novinkách z Pricemanie, prichádzajú akoby obratom novinky z Najnákupu. Týkajú sa hlavne zmien podmienok v cenníku a možnostiach biddingu.

05.10.2016

Je poradie návštevnosti stále jasne dané ako sme avizovali pred časom v prehľade cenových porovnávačov? V Mergade si už tradične zosumarizujeme predchádzajúci rok cenových porovnávačov na slovenskom trhu. 

25.01.2016

Ako sme už spomenuli v minulom diele, dnes si predstavíme všetky dostupné cenové porovnávače na ktorých sa oplatí inzerovať na Slovensku. Povieme si, čo ponúka každý z nich, prečo inzerovať alebo neinzerovať na danom porovnávači a mnohé iné.

12.11.2015

Áno, od začiatku júna, keď som počítal podporované reklamné formáty naposledy, som sa naučil spravovať dáta pre nové cenové porovnávače z Európy, a tak vámpomôžem rovno sa 40 rôznymi reklamnými systémami.

31.07.2015

S Igorom Gazdaricom, zakladateľom a zároveň aj riaditeľom webového portálu Najnákup.sk, sme sa rozprávali o histórii tohoto portálu, o tom ako fungujú niektoré procesy v pozadí Najnákupu, ktoré bežný užívateľ nevidí. A v neposlednom rade aj o tom, čo nové chystá Najnákup pre svojich užívateľov v roku 2015. Nech sa páči, prečítajte si rozhovor.

25.05.2015

Na otázku, či priniesla Heureka inzerujúcim e-shopom viac tržieb, než NajNakup.sk a Pricemania.sk asi dokážete odpovedať. Ale ako sa zmenil celý trh vyhľadávačov tovaru na Slovensku, vyrástol, alebo sa zmenšil? Ako sa zmenily návštevnosti jednotlivých vyhľadávačov tovaru? Spracoval som verejné prístupy AIMmonitoru a výsledky si môžete prečítať nižšie.

08.03.2015

Naviažme na článok s návodom ako vylepšiť inzerciu na Heureke a pozrime sa, ako navýšiť tržby e-shopu z druhého najväčšieho vyhľadávača tovaru na Slovensku, NajNakup.sk.

01.10.2014

Nedávno sme sa venovali téme, ktoré porovnávače tovaru vybrať na inzerciu v Česku. Poďme sa teraz pozrieť na slovenský trh.

31.07.2014

Kto je "kráľ" vyhľadávačov produktov na Slovensku? Spočítal somm čísla z AIMmonitoru a výsledky sú následujúce:

27.02.2014